Käytätkö Bombshell-rintaliivejä?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Käytän päivittäin topattuja rintaliivejä, paitsi urheillessa. Kun on kerran laittanut bush-upit päälle, niin on vaikeaa vaihtaa muihin. Rinnat näyttävät niissä vain yksinkertaisesti paremmilta, tulee ryhdikkäämpi ja naisellisempi olo. En kuitenkaan käytä rintsikoita liian muhkeilla toppauksilla, se ei ole ensinnäkään tarpeen ja muutenkin liian luonnotonta.

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Yksiäkään push-upeja tai topattuja liivejä en omista. Joskus olen kokeillut, mutta en tykännyt, eikä mun koolle sellaisia oikein löydykään. Kokoa on just sopivasti, sitä en tarvitse lisää, mutta on kiva jos liivit nostaa niin, että tulee melkein vako. Lempiliivini ovatkin sellaiset, jotka nostavat kivasti ja rinnat näyttää hyviltä. Ne ovat ihan tavalliset liivit, ei mitään toppauksia, mallista riippuu paljon miltä rinnat näyttää

Vierailija

En käytä. Ovat epäkäytännöllisiä ja sellaisista push-upeista tuntuu rinnat pompsahtavan ulos varsinkin jos joutuu kumartumaan. Käytän ihan t-paita rintaliivejä, sillä ne ovat käytännölliset, mukavat ja huomaamattomat paidan alla. Joskus erikoisina päivinä saatan laittaa epämukavia, hienoja ja jopa push-upp rintsikoita päälleni, mutta se hetki on helpotus kun ne saa riisua pois.

Vierailija

En käytä, koska kuppikokoni on E ja siinäkin on jo liikaa. Vasta nelikymppisenä "uskaltauduin" ensimmäisen kerran oikeaan liivikauppaan ja olen äärettömän tyytyväinen, että näin vihdoin tapahtui. Markettien puolessa vuodessa lörpsähtäviin ja kulahtaviin liiveihin en enää edes vilkaise! Oikeasta liivikaupasta saa hyviä merkkejä, kuten Aubade ja Conturelle. Ja vaikka nämä laatuliivit ovat pitsiä, ne on tehty äärettömän hyvin, oikein leikkauksin, ja ne tukevat runsasta povea hyvin ja saavat ne näyttämään siroilta ja asettumaan kauniisti. Hinta on hieman korkeampi kuin markettien perusliiveillä, mutta laadukkaat liivit kestävät pidempään. Silloin tällöin olen onnistunut saamaan liivit alennusmyynnistä edullisemmin. Ja mikä sen mukavampaa, kuin laittaa hyvät pitsiliivit ja saman sarjan pöksyt päälle ja aloittaa päivä hyvin istuvissa alusvaateissa. Varsinkin runsaalle povelle hyvin istuva ja oikealla tavalla tukeva liivi on ehdoton, suosittelen!

Vierailija

Itse käytän hyvin neutraaleja t-paita liivejä kun jo niissäkin tulee vaikutelma, että olis push-upit päällä. Enemmän saa päätä vaivata sillä miten pukeutua, ettei rinnat ota kaikkea huomiota. Tavallinen toppi näyttää minun päällä "tissitopilta". Pukeudun siis yleensä aluspaitaan ja sitten jokin paita päälle, jos on muuten liian avonainen kaula-aukko. 

Vierailija

Mulla on yhet bombshell-liivit, joita käytän aika harvoin. Lähinnä jotkut vaatteet, jotka on tosi muotoillut rintojen kohdalta, istuu paremmin kun on lisätäytettä, kun oikeet tissit on pienet söpöliinit vaan :) Koska mekot, joissa on "paikat tisseille" on usein suunniteltu kohtuu isoille tisseille kuitenkin. Joskus harvemmin käytän muutenkin vaan, esim. topin kanssa, fiiliksen mukaan. Silloin kun ostin ne käytin useammin, mutta nykyään lähinnä noiden kyseisten mekkojen kanssa.

Rivet
Seuraa 
Liittynyt24.10.2013

Kaikki liivini ovat pushup:eja, en osaisi käyttää liivejä, mitkä eivät ole topatut. Niissä minulla on naisellisempi olo ja uskallan pukeutuakin rohkeammin kun käytän topattuja. Pukeudun muutenkin melko rohkeasti jotenka toppaukset on minulle hyvä "lisä"  asustukseen, monet paitani eivät näyttäisi muuten hyviltä tai istuisi kunnolla päälläni. Minulla on myös hyvin naiselliset muodot rintojani lukuunottamatta (A-B kuppi) jotenka toppaukset sopivat myös ulkonäkööni paremmin kuin tavalliset liivit.

Vierailija

Kyllä käytän. Pienirintaisena ne tuovat itsevarmuutta joten miksi ei. Yhden illan säädöissä se voisi olla hieman "awkward", mutta vakituisessa parisuhteessa toimii hyvin. Mieheni hyväksyy minut millaisilla rintsikoilla tahansa, mutta tietenkin tykkää kun pukee korostavat alusvaatteet päälle ;) hän kutsuukin niitä tyynyiksi :D

Vierailija

Käytän bombshelleja joka päivä. Rintani ovat omaan mieleeni liian pienet, joten näytän peilistä paremmalta toppausten kanssa. Käytän aika paljon kauluspaitoja, jakkuja ja pitkähihaisia, missä ei kuitenkaan kaula-aukko ole mitenkään avonainen. Tunnen oloni vain itsevarmmemmaksi bombshellien kanssa :)

Vierailija

En käytä, sillä jos mies jossain vaiheessa haluaisi ottaa ne pois, se olisi mulle hieman kiusallista sanoo jotain siihen miksi rintani on oikeasti 2 kertaa pienempiä kuin rintaliivien kanssa :D

Vierailija

Käytän aina topattuja liivejä, koska ne ovat mukavat päällä eivätkä nännit näy läpi. Käytän myös bombshellejä välillä koska ne tukevat hyvin melkein kaikissa heikommin topatuissa rintaliiveissä tuntuu aina että rinnat pomppivat ärsyttävästi.

Vierailija

HAHAHAAA:DD  ne pikkutissiset on nii noloi ku käyttää toppauksii!!  mun ei tarvi käyttää.. ärsyttää vaa kaupas ostaa rintaliivei ku niin hiton monessa liivissä on toppaukset.

Vierailija

Käytän push-up -liivejä päivittäin, omistan nykyään vasta kahdet. Miksikö? Ne ovat äärettömän mukavia, tulee naisellinen olo kun niitä käyttää, tulee fiilis että mulla ON tissit ja ne korostaa rintoja sopivasti. Mikään vakometsästäjä en ole, mutta olishan sellainen kiva... ;) Toppaukset on kohturajoissa, ei siis mitään erillisiä vaan "liivin sisälleommeltu".

Vierailija

Joskus kun lähden ulos. Töissä käytän normaaleja liivejä. Kunnon liivikauppaan eksyin vasta kun avopuoliso halusi ostaa minulle kunnon liivit, ja nyt siellä tulee käytyä useasti ostoksilla, kyllä laatu on kalliimmissa vaan parempi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat