Motivaation puute, mikä avuksi?

Seuraa 
Liittynyt25.8.2011

Elämme tällä hetkellä vuodenaikaa jolloin tekisi mieli jäädä vain sänkyyn makoilemaan ja skipata kaikki mahdollinen velvollisuus. Oli se pieni tai iso. Olen hyvin pitkään tuntenut syksyisin alakuloisuutta ja motivaation puutetta, lukiossa nimenomaan syksylla olevat kurssit kärsivät kaikista eniten, eikä minua kiinostanut oikeastaan ottaa niskasta kiinni.

Nytkin kun olen aloittanut uuden koulun mikä vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta valitettavasti tässä jaksossa on sellaisia kursseja mitkä saa pään räjähtämään ja tuntuvat hyvin turhauttavan yksinkertaisilta mistä en voi saada vapautusta koska ylioppilaskokeet eivät menneet niin hyvin. Olen yrittänyt oikeastaan kaikenmaailman poppakonsteja saada itseni hieman vetreämmäksi ja pirteäksi, aloitettiin koiran kanssa käymään agilityssä mutta siitä on alkanut tulla enemmän työtä kuin miellyttävä harrastus. 

Uteliaisuudestani kysyn, miten te selätätte motivaation puutteen?
Vinkit olisivat nimittäin enemmän kuin tervetulleita.

Kommentit (1)

Vierailija

Sepä se, tässä jo muutama päivä menny kokonaan sängyssä maaten ja masentuen. Mikään ei kiinnosta eikä ole edes motivaatiota yrittää tsempata :(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat