Mieheni jarruttelee suhteessamme

Vierailija

Tästä tulee hyvin pitkä sepustus ja kiitän niitä jotka jaksavat lukea ja vastata!

Olen tuntenut poikaystäväni 2v. ja olemme seurustelleet n. puoli vuotta (periaatteessa pidempäänkin, mutta vasta puoli vuotta sitten puhuimme asioiden oikeilla nimillä ja hän sanoi että luuli jo meidän seurustelevan kun minä en sitä tiennyt). Minua ihmetyttää ja surettaa se, että olen kertonut hänestä kaikille kavereilleni että tälläinen mies on olemassa, mutta hän ei ole. Hän on kyllä kertonut joillekin kavereilleen, mutta ei niille kahdelle parhaimmalle kaverilleen, eikä myöskään vanhemmilleen hiiskunut sanallakaan minusta. Itse olen vanhemmilleni antanut ymmärtää että minulla on joku, mutta en ole heille halunnut paljastaa liikaa, koska minua mietityttää se että mies ei ole omilleen kertonut mitään. Pelkään torjutuksi tulemista ja sitten joutuisin kertomaankin samantien vanhemmilleni että ero tuli. Itse olen 23v. ja mies 29v. Olen myös yrittänyt saada lähiaikoina häntä meille kylään, koska itse en kestä salamyhkäisyyttä ja salailua vanhemmilleni hänestä ja odotin hänen tulevan myös veljeni häihin ja siksi koitin saada häntä ensin meille kylään, jotta hänelle ei tulisi sellanen "kerta laagista kaikki pöytään"-olo häissä kun kaikki ihmiset ovat outoja. Hän ilmoittikin sitten ettei tule häihin koska ei tunne ketään. Ymmärrän kyllä hänen kantansa, mutta toisaalta en, koska olen antanut hänelle monta tilaisuutta siihen että olisimme menneet vanhemmilleni kylään, jotta hänelle ei tulisi sellaista oloa, joten minusta on tyhmää että hän jää häistä pois. Syy, miksi hän ei kerro hyvälle ystävälleen minusta on se, että viimeksi kun hän 6v. sitten kertoi exästään tälle kaverille ja näytti kuvan facesta niin tää kaveri haukkui tän naisen ulkonäön ihan maahan. Hän siis kertoo että pelkää minunkin kohdallani käyvän samoin. Minua ei kyseinen asia hetkauta, kestän kyllä jos hänen kaverinsa ei pidä minua kauniina, kunhan mieheni pitää. Hän on muutenkin sellainen persoona että ihmettelen tätä salaamis-puolta hänessä, koska hän vaikuttaa ihmiseltä joka ei välitä muiden mielipiteistä, eikä hän ole millään tavalla arka. Mietin siis että kertooko hän minulle toista, mutta oikeasti hän häpeää minua tai jotain? Olen usein puhunut aiheesta kavereilleni että minua kyrsii tuo miehen käytös mutta he eivät ole varmaan uskaltaneet sanoa mitään suoraan mitä ajattelevat tästä. Ovat vain yhtä mieltä kanssani että käytös on hyvin outoa.

Mitä mieltä te siis olette tästä käytöksestä?

Kommentit (6)

Vierailija

Kuulostaa kyllä kieltämättä erikoiselta käytökseltä tuon ikäiseltä mieheltä.. En osaa sanoa, miksi hän käyttäytyy noin. Oletko yrittänyt kysyä häneltä syytä käytökseen?

Vierailija

Olen puhunut näistä asioista hänelle monet kerrat ja olen kyllästynyt toistamaan itseäni, koska hän ei juurikaan vastaa näihin. Minä vain puhun ja kun yritän saada häntä puhumaan niin hän sanoo ettei tiedä tai noita edellä mainittuja syitä. Kun en jaksa enää puhua, niin hän lopettaa keskustelun sanomalla "kyllä tämä vielä iloksi muuttuu". Mietin vaan että koska muka? 2v. jo mennyt eikä nämä kaverit tai hänen vanhempansa tiedä minusta millään tavalla.

Vierailija

Jotain outoa hänessä kyllä on. En näe muuta vaihtoehtoa kuin että painostat häntä tapaamiseen, tai sitten eroatte. Tuo ei ole normaalia.

Vierailija

Mutta kai tämän on pakko jossain vaiheessa edetä eteenpäin tämän suhteen? Ei varmaan kukaan kenenkään kanssa ole 2 vuotta ihan vaan muuten? Koska hän ei hyödy minusta mitenkään millään tavalla, ja hän periaatteessa muutti perässäni kaupunkiin (ei siis saman katon alle kuitenkaan) pieneltä paikkakunnalta töihin (tarkoitan että hän ei olisi tänne muuttanut ikimaailmassa jos minä en olisi asunut täällä). Mutta onhan se noin, en mä jaksa jäädä suhteeseen, jos menee kolmas vuosi niin ettei minusta tiedä kukaan. Sen hän on luvannut että tapaa vanhempani tämän vuoden puolella, mutta ei hän häihin kyllä taida "ehtiä" avecikseni tällä menolla.

Vierailija

Kyllä varmasti rakastaa, ei hän muuten sun kaa viel ois. Ehkä asia onkin niin yksinkertainen, että hän vähän vain häpeää sinua. Ehkä perhe ja ystävät ovat ihan erilaisia persoonia kuin sinä ja hän luulee ettette tulisi toimeen keskenään. Mielestäni aika törppöä silti tuolla tavalla hävetä ja piilotella sinua...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat