ystäviä isolla yyllä!

Seuraa 
Liittynyt21.9.2013

Kymmenes kerta joko toden sanoo? :) Joten haluaisin tutustua sinuun, ehtona on vain se että sinäkin haluat tuntea minut ja todella viettää kanssani aikaa. Kavereita ei ole liikaa, yksin tulee kämpillä oltua töiden jälkeen aika pitkälti. Haluaisin ystävän, jolle voisin soittaa kun siltä tuntuu, jolle voisin itkeä ja nauraa ilot ja surut. Ja ennenkaikkea haluaisin olla sinun tukena. Oon siis 21 vuotias tyttö kainuusta päin, toivon että sinäkin oisit täältä niin voisi oikeasti joskus nähdäkkin :) ja viettää sitä aikaa! Käyn töissä ja kunhan vain hengailen. Oon ihan normaali, rauhallinen mutta silti rämäpää. Ollut ainakin joskus! Mistä sitä tietää jos sekin puoli tulee esille taas , kun seura on oikeaa. Siis haluaisin ystäviä joiden seurassa viihdyn! Joiden kanssa minulla on hauskaa :) Jotka ei tuomitse minua. Jos sinusta on yhtään siihen hommaan kirjota mulle! 

emmakokkonen@hotmail.com (vaikka tuntisit mut tai tiiät ulkonäöltä , elä arkaile vastata, sillä näin pienessä paikassa kaikki tietää toisensa -.- )

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat