Miksi olen renttumagneetti

Seuraa 
Liittynyt28.10.2013

Turhauttavaa! Miksi rentut aina iskevät silmänsä minuun? Nuoruuden päivistäni olen sen verran viisastunut, etten enää roiku kenenkään perässä tai pähkäile päätäni puhki miksei viesteihini vastata. Jos ei kiinnosta, menkööt. Tällä asenteella kuvittelin voivani seuloa pahimmat pelimiehet kiikareistani, mutta nyt on huomaan että rentut toimivat myös toisella tavalla: tutustun johonkin mukavaan tyyppiin, joka on huomaavainen ja kiinnostunut. Ainut miinuspuoli on se, että kuulen tutuiltani ja herran tuntevilta millainen k***pää on kyseessä. Olen sen verran kiltti, että tykkään antaa ihmisille mahdollisuuksia. Niin tein viimeisimmän poikaystäväni kanssa ja kuinka kävikään: rentuksi osoittautui. Valehteli päin naamaa ja oli muutenkin epäilyttävä, puuhaili netissä omiaan eikä kertonut koko totuutta.

Noh, tutustuin taas uuteen mukavan oloiseen mieheen. Hän on osoittanut selvästi olevansa kiinnostunut, ja taas samat piirteet: huomaavainen, mukava, huumorintajuinen blaa blaa blaa. Mutta kurainen maine. Jumankekka että turhauttaa. Ja nyt erostani viisastuneena en haluaisi katsoa mihin tämä johtaa, kun luulen ettei taaskaan käy edellistä paremmin. Missä ovat kaikki hyvät miehet?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat