Auttakaa, en ymmärrä miehiä..

Vierailija

Elikkäs...

Minulla on ollut sutinaa lapsuudentuttuni kanssa. Olemme molemmat n. 20-vuotiaita. Olemme nähneet pari kertaa baarissa, joka on johtanut pussailuun ja halailuun (ei vihjailuja seksistä), olemme tekstailleet viikkoja tiheään, oppineet tuntemaan toisiamme ja käyneet kerran ulkoilmatreffeillä. Ongelma nyt on se, että treffien päätteeksi hän sanoi, että on nauttinut kanssani tekstailusta ja haluaa jatkaa, mutta ei erityisemmin halua parisuhdetta nyt eikä olisi reilua minulle jatkaa näin. (Ongelmaa suurentaa myös seikka, että mies asuu 300km:n päässä ja käy paikkakunnallani vain viikonloppuisin.) Hän kysyi mitä mieltä olen itse asiasta ja tottakai myötäilin, että joo, ollaan vaan kavereita. Mies vaikutti silti vähän vastahakoiselta.. Siinä sitten seisoskeltiin vaivaantuneena kuin kumpikin olisi odottanut toisen tekevän jotain. Sitten hän halasi ja sanoi jotakin epämääräistä, jonka tulkitsin, että hänelle pitää kertoa, jos kaveruus ei ole mitä haluan. No se ei ole. En ole ollut häneen yhteydessä sen jälkeen (viikkoon) eikä hänkään minuun ja yleensä minä tekstailun aloitankin. Pitäisikö vain olla ottamatta yhteyttä ja katsoa miten käy vai sanoa suoraan etten halua patistaa parisuhteeseen mutten halua vain kaveruuttakaan? Mitä mies haluaa minusta? Olemme tunteneet toisemme kauan, mutta mies aloitti flirttailun tänä kesänä. Hän ei ole pelimies tyyppiä, enkä ole nähnyt häntä koskaan naisen kanssa (edes baarissa)..

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat