kanta-asiakaskortti kysely!!

Vierailija

Moikka!

Teen opinnäytetyöni mm. kanta-asiakaskorteista ja vastauksia pitäisi saada n. 40-60 kpl. Muutama vastaus puuttuu vielä, ja aattelin jos täältä sais apuja ku muutenki tota hommaa riittää ja työn pitäs olla valmis parin kk päästä! :sKysely koskee siis VAIN YkkösBonus, S-etukortin tai K-plussakortin omistajia. 

Ikä
Sukupuoli
Koulutus ( peruskoulu, ammattikoulu, lukio, amk, korkeakoulu)

Mitä kanta-asiakaskortteja omistat? ( ykkösbonus, s-etukortti, k-plussa)
Kuinka usein käytät kanta-asiakaskorttia ( päivittäin, viikoittain, kuukausittain, harvemmin)
Mistä kanta-asiakaskortista koet olleen enemmän hyötyä?
Miksi hankit kanta-asiaskortin?

Kiitti jos jaksasit vastata!

Kommentit (2)

Vierailija

24 ja nainen

Mulla on Ykkösbonus, S-etukortti, K-Plussa.. Ne nyt ainakin.

S-etukorttia käytän viikoittain, muita en koskaan.

S-etukortista on tällä hetkellä eniten hyötyä.

Asiakaskorttien hankinta mulle oli oikeastaan äitini idea..

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

25-vuotta, nainen, ylioppilas.

Voi voi, näitä on ihan liikaa: S-etukortti, K-Plussa-kortti, Ykkösbonus-kortti, Hesburgerin bonus -kortti, IKEA Family -kortti, Makuunin kortti, Viking club -kortti, KappAhlCLUB, LindexCLUB, Uniikki-kortti (Yliopiston apteekin kortti siis) ja Corner inn ja Koodin etukortti. Corner inn ja Koodi on kaksi erillistä baaria entisessä kotikaupungissa :D

Näistä käytän K-plussa-korttia noin kolmisen kertaa viikossa, S-etukorttia kerran kahdessa viikossa, Hesburgerin korttia kerran kahdessa kuukaudessa ja IKEA Family -korttia myös noin kerran kahdessa kuukaudessa.

Koska käyn eniten k-kaupoissa, niin sieltä saan rahallista etua bonuksina tilille. Family-kortilla suoraa alennusta.

Osan olen hankkinut aikoinaan, koska vanhemmilla on ollut, niin olen saanut sivukortin heille. Osan hankkinut, koska olen saanut jonkun kerta-alennuksen sillä hetkellä, ja sen jälkeen en ole käyttänyt korttia kertaakaan. IKEA Family tallentaa kuitit.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat