OPPISOPIMUS auttakaa.

Vierailija

Tarvitisin nopeasti vastauksia, jos tiedätte jotain auttakaa ihmeessä.

Haluaisin kovasti päästä liikunta-alalle, kuten kuntoilu-ohjaajaksi, tai personal traineriksi. Olen ottanut yhteyttä moniin kuntosaleihin ja on tullut vastauksia kyllä. Mutta jos joku kuntosali ottaa minut vastaan, niin miten sitten toimia? Eikö pidä ottaa yhteyttä jonnekkin oppisopimustoimistoon, mutta minne? Ja sitten ne laatii sen. Mut ensin pitäis löytää sen yrittäjä ja se on ehkä löytynyt.

Kommentit (1)

Vierailija

Olen myös harkinnut oppisopimusta (kylläkin merkonomiksi, mutta sillä nyt ei ole tässä väliä) ja itse olin ensin oppisopimuskeskuksessa infotilaisuudessa, jossa sain käyntikortin opintosihteerille, joka hoitaa tota liiketalouspuolta. Otin häneen yhteyttä sähköpostitse ja kyselin vielä muutamaa asiaa ja kerroin taustoistani. Hän ei oikeastaan sanonut mitään muuta kuin vastasi kysymyksiini, joten en tiedä onko tarpeellista ottaa ensin yhteyttä oppisopimuskeskukseen, ennen kuin alkaa etsimään työpaikkaa. Mutta jos sulla nyt on mahdollisesti se työpaikka, niin nyt vaan otat yhteyttä sinne oppisopimuskeskukseen joka on sua lähinnä niin asiat selvinnee :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat