Uusia blogeja luettavakseni!

Vierailija

Eilen tein suursiivouksen lukemieni blogien lukulistalle, ja monen monta sieltä hävisikin. Sillä monta kuukautta sitten viimeksi niitä oltiin päivitelty ja nyt tarviaisinkin uusia blogeja luettavakseni.

Toivoisin isoja kuvia, selkeää ulkoasua, ja kaiken maailman hömpötys tekstiä. Lukulistalleni ei päädy blogit joissa pelkästään netistä kopioituja kuvia, ainoastaan päivän asu kuvia ymym. Toivottavasti saisin nyt kivoja blogeja luettavakseni!

Jos itse tarvitset uutta luettavaa niin käy kurkkaamassa oma blogini Olen 20-vuotias hömppä Helsingistä ja kerron blogissani kuulumisiani yms. muuta mitä vain mielen päällä pyörii isojen kuvien kera. Ulkonäkö blogillani on selkeä ja pelkistetty. 

http://omanelamankuningatar.blogspot.fi

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Omassa blogissani Midnight Cityssa esiintyy paljon valokuvia, päivän asuja ja niin huvittavaa ja kepeää kuin myös tunteella kirjoitettua ja mielipideikästä tekstiä. Haaveena psykologin/mallin hommat ja muutto ulkomaille muutamaksi vuodeksi. Tervetuloa mun blogin pariin ja toivottavasti tykkäät! Oon mukana myös Indiedays Inspirationissa :)   

♥~ whenyourheartbeats.blogspot.fi    

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat