RUK:n kurssijuhla 2014 - Avecit

Seuraa 
Liittynyt21.10.2013

Heippa! Aattelin alottaa tälläsen keskustelun, kun edellisilläkin kerroilla on ollut ja olis kiva kuulla ketä on menossa tuonne juhlaan eikä tarvis stressata yksin :D Olis kiva nähä vähän muitten pukuja yms ja jutella yleisesti juhlasta, ite oon ainaki aika pihalla vielä kaikesta. Ajankohta on toki aika aikainen ku onhan tässä vielä tammikuulle aikaa, mutta aattelin että parempi näin ku liian myöhään :) Ite oon Lahden seudulta tulossa, onks täältä  päin muita? :)

Sivut

Kommentit (332)

Vierailija

Moikka! Itse olisin mahdollisesti tulossa Turusta päin kaveripojan kanssa, oma poikaystävä on jo sen verran vanha, että hänen juhlansa on jo ollut ja mennyt. Ei vielä hajuakaan puvusta, oon katsellut jo muutamia iltapukuja, en haluis mitään liian vanhojentanssimaista. Vähän hassusti tietysti sanottu, koska nykypäivänä vanhojentansseissakin on tyllit jääneet vähemmälle ja on paljon iltapukumaisia, kevyitäkin pukuja. :)

Iiduska94
Seuraa 
Liittynyt21.10.2013

Joo ite oon kanssa katellu iltapukuja, ei mitää liian hienoo. Väri tuottaa ongelmia... Onko musta liian tumma? Kengistä oon kuullu että varpaat ei sais näkyä, onko näin, tietääkö kukaan? Mä oon ihan poikaystävän aveciksi lähdössä ja oon jo ihan innoissani tulevista kemuista :)

Vierailija

Moi!
Ite Turusta päin tulossa, poikaystävän aveccina ja mekosta ei oo vielä mitään tietoa eikä mistään muustakaan... :D Kuulemma tulee infoa muutenkin tosi myöhään et sitä odotellessa... Mietin kans jotain simppelimpää mekkoo mut saa nähdä minkä sit loppujen lopuks valitsen. Tietääks kukaan siit etiketist mitään ja et miten tarkkaan sitä pitää noudattaa? 

Vierailija
Iiduska94

Joo ite oon kanssa katellu iltapukuja, ei mitää liian hienoo. Väri tuottaa ongelmia... Onko musta liian tumma? Kengistä oon kuullu että varpaat ei sais näkyä, onko näin, tietääkö kukaan? Mä oon ihan poikaystävän aveciksi lähdössä ja oon jo ihan innoissani tulevista kemuista :)

Joo oon kans kuullu et kengät ei saa olla avokärkiset ja jostain kans että etiketin mukaan hiukset ei sais olla auki. Toivottavasti tää keskustelu saa tulta allee pikkuhiljaa, ootan ihan innolla jo tammikuuta :D 

Vierailija

Onneks valtio huolehtii mitä mä puen päälle : D toisaalta tosi surullista et ei ole mahdollista olla prinsessa omassa kurssi juhlassaan, jossa 99%:lla naisista tuo mahdollisuus on. Mun ilo on se, et se on päivä jolloin saa edes ihan vähän meikata ja laittaa korvikset. Jos nyt sinne asti selviän.

Iiduska94
Seuraa 
Liittynyt21.10.2013

Jep mäki kuullu et info on aika kiven alla ihan viime hetkille asti eikä noi uo:tkaan oikee tiedä mistään mitään :D ainakaan vielä. Hiukset pitää tosiaan vissiiki olla kiinni etiketin mukaa ja puku pitää siis olla pitkä iltapuku, ei kai siin muita kriteerejä oo??? Paitsi et vissii olkapäät pitää sit peittää ruokailun ajaks. Eli huivia tai jotain boleroa metsästämään :)

Vierailija

Joo, paniikissa tosta etiketistä selailin nettiä lisäinfon vuoks ku ei noist miehistä tiedä, ilmeisesti hiukset pitää olla "kammattu", näin ainakin joku siellä jo käynyt sanoi, ja tämä siis tarkoittaa että voivat olla aukikin, kunhan on jotain tehnyt niille - varmaan kiharat kelpaa. :-D Panikoin tosiaan sitä laittautumisaikaa siellä hotellilla, sehän riippuu ihan siitä miten kauas majoittuu. Stressiä aiheuttaa myös miten kampaus pysyy kuosissa jos sellasen edellisenä iltana antaa kampaajan väkertää, ja mitkä kengät, et jaksaa kävellä koko illan, mut et näyttäis hyvältä etenkin pitkän mekon kanssa, itsekin oon sen 160cm. x) 

Vierailija

Olen kysellyt viime kesänä kurssijuhlassa olleilta ja heille kerrotut etikettisäännöt olivat että hiukset pitää olla kiinni ja päälle pitkä iltapuku, jonka kanssa umpinaiset korkokengät. Kesän kurssijuhlassa osa aveceista oli tulkinnut tuon pitkän iltapuvun olevan sama asia kuin trikoinen maksimekko... Lienee turha mainita, että olivat saaneet aika paljon kummaksuvia katseita osakseen. Minulla onneksi iltapuku jo löytyy. Oon kyllä sitä mieltä et etikettiä pitää noudattaa, koska kyseessä on kuitenkin hieno juhla ja etikettiä noudattamalla kunnioitetaan myös juhlan järjestäjiä ja uo:ita. 

Iiduska94
Seuraa 
Liittynyt21.10.2013

Kyllä mä olen myös sitä mieltä, että etikettiä pitäis noudattaa mahdollisimman tarkasti, on sen verran hienot juhlat kuitenkin. Mä oon kyllä käsittänyt, että hiukset pitäis olla kiinni, mutta varma en oo. Mua mietityttää myös toi kampaus, että miten ihmeessä se pysyy koko päivän! Ite en osaa hiuksiani hotellissa laittaa, että täytyy kyllä kääntyä kampaajan puoleen. Mitä te meinaatte hiuksillenne tehä? :)

Vierailija

Tääl kans yks ketä haluu noudattaa etikettii vaan niin hyvin ku voi. Ainaki kaveri ketä oli tuol viime vuonna sanos et etiketin mukaan pitää olla hiukset kiinni. Eli pakko se on kampaajalla käydä ku oon ite nii toivoton hiusten kanssa, huolestuttaa kans vaan et miten ne sit pysyy ku on ne bussimatkat ja sit viel se pitkä päivä. Saa nähdä miten kestää, ainaki pitää ottaa hiuslakkaa mukaan - ja sitä paljon :D

Vierailija
Vierailija

Mun uo siis tuliasemapatterissa ja turusta päin menossa :) .

Hei, huippua! Mun uo on myös tuliasemapatterissa :---)

Itse tulen täältä Oulusta asti, ja ihan kaveripoika pyys aveciksi. Oon niin oottanu tämmöstä keskustelua tammikuun 2014 juhlasta ja vihdoin joku uskalsi semmosen aloittaa!! :) Mekkoa oon jo katsellut ja joitakin varteenotettavia löytänytkin (jotka eivät siis ihan maltaita maksa) ;) Ja onko tuo siis totta että hiusten pitää olla kiinni? Joitakin blogeja olen lukenut, mutta kaikilla kurssijuhlassa käyneillä ei ole hiuksia kiinni ollut.. Oisko muita avecceja tulossa näin pitkän matkan päästä? =)

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Mun uo siis tuliasemapatterissa ja turusta päin menossa :) .

Hei, huippua! Mun uo on myös tuliasemapatterissa :---)

Itse tulen täältä Oulusta asti, ja ihan kaveripoika pyys aveciksi. Oon niin oottanu tämmöstä keskustelua tammikuun 2014 juhlasta ja vihdoin joku uskalsi semmosen aloittaa!! :) Mekkoa oon jo katsellut ja joitakin varteenotettavia löytänytkin (jotka eivät siis ihan maltaita maksa) ;) Ja onko tuo siis totta että hiusten pitää olla kiinni? Joitakin blogeja olen lukenut, mutta kaikilla kurssijuhlassa käyneillä ei ole hiuksia kiinni ollut.. Oisko muita avecceja tulossa näin pitkän matkan päästä? =)

Sul tulee sit ihan kiva matka.. :D Mekosta kans mietin et uskaltaakohan netistä tilata, onks kellään kokemusta? Ja kaveri ketä viime vuonna kävi kurssijuhlassa kerto et etiketin mukaan hiusten pitää olla kiinni :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat