APUA!

Vierailija

Käytän yaz-merkkisiä pillereitä, ja olen käyttänyt nyt kaksi liuskaa putkeen ilman kuukautisia. Lisäksi olen oksentanut ja ripuloinut mutta molemmat silloin kun pillerin ottamisesta oli kulunut yli 4 tuntia. Luin tänään, että siittiöt säilyvät kohdussa 5-8 päivää ja tänään otin ensimmäisen lumepillerin. Harrastin eilen seksiä ilman kortsua. Pakkausselosteessa lukee että jos käytän pillereitä ohjeiden mukaisesti (eli ei sais oksentaa tai ripuloita ja lumepillerit pitäs syyä kans) nii ehkäsyteho säilyy niitten lumepillereitten ajaksi mutta oon tehny nämä kaikki väärin. Oon kyllä kaikki pillerit ottanu ihan ajallaan, mutta voiko siittiöt siis vielä hedelmöittyä nyt tämän tyhjennusvuodon aikana kun en syö pillereitä?

Kommentit (4)

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

Eikös niissä pillereissä ollut joku aika, että jos sen sisällä oksentaa, on huono juttu mutta muuten ei ja teho säilyy? Jos et ole oksentanut sen aikana, en olisi niin huolissaan, mutta joku lääkäri tuohon parhaiten osaisi vastata. Mutta jos nyt on tyhjennysvuodon aika, niin tuskin sitten raskaana olet.

Vierailija
Minnapa

Eikös niissä pillereissä ollut joku aika, että jos sen sisällä oksentaa, on huono juttu mutta muuten ei ja teho säilyy? Jos et ole oksentanut sen aikana, en olisi niin huolissaan, mutta joku lääkäri tuohon parhaiten osaisi vastata. Mutta jos nyt on tyhjennysvuodon aika, niin tuskin sitten raskaana olet.

Se on se neljä tuntia, sen aikana en ole oksentanut. Mutta pelottaa vaan, jos jostain syystä ehkäisyteho ei olis voimassa nyt tyhjennysvuodon aikana.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat