Miten päästä mustasukkaisuudesta etäsuhteessa?

Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

Olen 21v. ja 4kk:n ajan kestänyt suhteeni 24v. mieheen on ollut pääosin hyvä.Ainut ongelma on luottamuspula. Epäilen, ettei hän ole täysin vilpitön kanssani, että hänellä on sivussa odottamassa joku toinen nainen, tai että hän ei olisi tosissaan kanssani. Siitäkin huolimatta että olemme olleet 4kk:n ajan 99% viikonlopuista yhdessä, arkipäivien lisäksi. Näimme kesällä n. 4-5krt viikossa, ja saatoin asua lähes kaksi viikkoakin hänen luonaan (näimme iltaisin arkena kun olimme töissä molemmat). Olen tonkinut hänen fb:ään ja selvitin alussa jo että hänellä ollut seksisuhde keväällä, meidän juttu alkoi heti putkeen siitä. Mutta hän on moneen kertaan kärsivällisesti avannut noita aiheita minulle kun olen ollut huolissaan hänen vanhoista jutuistaan. Hän on sanonut, että eihän kenen tahansa kanssa olisi suhteessa, ja vielä etäsuhteessa, ja on aikaisessa vaiheessa esitellyt minut ystävilleen ja perheelleen ja haluaa jatkuvasti, että vietämme aikaa hänen perhepiirissä. Kaikki on siis hyvin, mutta kun olemme etäsuhteessa ja on ensimmäinen kerta,kun emme näe viikkoon, ihmettelen kuinka hän haluaa olla itsekseen 7 päivää. Soittelemme joka ilta ja viestittelemme päivällä jne kyllä, mutta ihmettelen kuinka epäilyttävän hyvin hän viihtyy yksin kotona. Minua ahdistaa ajatus siitä, että hänellä siellä seurana joku muija. Koska kuka 24v. haluaa olla la-su yksin kotona...? En voi soitellakaan parin tunnin välein, mutta mitä voin tehdä kun se tuntuu vaan oudon epäilyttävältä? Mistä tiedän tapaako hän muita nyt kun emme nää?

Kommentit (2)

megara
Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

Tuntuu että koko viikon minä olen joutunut olemaan vähän enemmän yhteydessä, niin kivoja viestejä ei enää  tule, ja hän sanoo että soitellaan kun on fiilistä. Hän siis jätti tulemmatta luokseni, ja halusi mielummi jäädä kotikaupunkiimme vaikka hänellä ei ollut mitään vklp ohjelmaa...

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

Jos olet noin mustasukkainen et-mistään, niin ei ihme jos mies haluaa olla yksin viikonlopun. Muutenkin tekee hyvää, jos ei koko ajan näe toista - ja tehän olette etäsuhteessa, joten siihen kuulu se, ettei aina näe. Sinun täytyy vain unohtaa tuollainen käytös, ja luottaa siihem, että miehesi ei petä sinua. Ei kaikki miehet halua lähteä lauantai-iltana ulos riekkumaan tai iskemään naisia, jotkut viihtyvät hyvin kotona. Ja vaikka menisikin baarissa käymään, niin se ei tarkoita sitä, että hän yrittäisi iskeä jonkun.

Yritä puhua tästä ongelmasta jonkun muun kanssa, niin saat vähän nähökulmaa asioihin. Tuollainen epäily alkaa rasittaa niin itteään, miestä kuin teidän suhdetta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat