Rakastunut kahteen?

Seuraa 
Liittynyt18.10.2013

Oon onnistunut saattamaan rakkauselämäni melkoiseen solmuun ihastumalla kahteen eri mieheen.

Mies1 on entinen poikaystäväni. Erosimme puoli vuotta sitten minun aloitteestani. Suhde ei vain tuntunut toimivan ja kaikki oli vaikeaa. Eron jälkeen olemme jatkaneet näkemistä ja säätämistä. Mies on edelleen hyvin rakastunut minuun ja niin minäkin häneen. Tunnemme toisemme läpikotaisin, yhdessä on aina hauskaa ja en ole koskaan tuntenut oloani niin hyväksi kenenkään kanssa.  Olemme aika erilaisia eikä meitä yhdistä juuri mikään muu kuin samanlainen huumorintaju ja rakkaus. En usko, että suhteemme tulisi koskaan toimimaan, mutta rakastan häntä aivan liikaa päästääkseni irti. Pelkään, että jos tämä nyt olikin se elämäni rakkaus, ja jos se onkin parasta mitä tulen löytämään. Tuntuu, etten voi koskaan rakastaa ketään yhtä paljoa.

Mies2 kanssa olemme myöskin tunteneet kavereina pidempään. Hän on aivan täydellinen ja olisin hänen kanssaan varmasti todella onnellinen. Olemme hyvin samanlaisia, viihdymme yhdessä ja haluamme elämältä samoja asioita. Hän on fiksu ja menestyvä; oikeastaan kaikkea mitä mies1 ei ole. Erottuani hän tunnusti ihastuneensa minuun ja tunnen samantapaisia tunteita häntä kohtaan. Hänen kanssaan voisin saada kaiken, mitä olen koskaan osannut toivoa, mutta pelkään, ettei minulla ole tunteita kuitenkaan riittävästi.

Nyt tällä hetkellä tilanne on se, että säädän molempien kanssa ja he eivät tiedä toisistaan. Tunnen aivan järjettömän huonoa omatuntoa tästä ja pelkään, että satutan lopulta molempia.

Tuntuu, että pidän kovasti molemmista, kuitenkin ehkä mies1:sestä enemmän. Mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä? En voi jatkaa samaan tapaan enää. Pitäisikö hylätä mies1 ja yrittää aloittaa puhtaalta pöydältä mies2 kanssa, jos vaikka rakastuisinkin häneen? Vai pitäisikö mies2 unohtaa suoraan, koska tuntuu etten tunne häntä kohtaan riittävästi, ja olen yhä rakastunut mies1? Toisaalta tunteeni usein heräilevät hitaasti, mutta tiedä sitten.

Kellään kokemuksia samanlaisesta tilanteesta? Mitä teit ja mitä tapahtui?

Kommentit (1)

paola
Seuraa 
Liittynyt13.10.2013

Nyt järki käteen.

a) Miksi jätit mies1:n, jos hän on kerta elämäsi rakkaus? Niinpä, koska hänessä/suhteessanne oli kuin olikin vikaa. Nyt aika kultaa muistot, koska et päästä hänestä irti. Muistelepa hetki eroon johtaneita syitä. Ai, eikö hän ollutkaan unelmien prinssi?

b) Sanoit itsekin, että et tunne riittävästi mies2:ta kohtaan. Miksi leikit hänellä?

Unohda _kumpikin_ mies, opettele elämään itseksesi ja mieti, mitä oikeasti haluat suhteelta. Nämä kaksi miestä eivät ole ainoat maailman miehet ja juttujesi perusteella kuulostat vielä melko nuorelta, joten ehdit kyllä tavata Sen Miehen, joka natsaa juuri sinulle ja johan hullaannut :) Älä tyydy näihin kompromissimiehiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat