Mitä mies ajattelee ?

Vierailija

Tutustuin yhteen muutaman vuoden minua vanhempaan mieheen netissä. Asumme eri kaupungeissa, joten emme ole tavanneet eikä siitä ole ollut puhetta. Aluksi puhetta oli vain seksistä, mutta sitten puheenaiheet alkoi olla muutakin. Itse en ole koskaan seurustellut vakituisesti, joitakin juttuja minulla on ollut miesten kanssa mutta ne ei ole kauaa kestäneet. Minulla on menettämisenpelko jo liian korkealla, en uskalla enää ihastua kehenkään kun en tiedä ajatteleeko toinen osapuoli samoin.. Nyt olen yrittänyt olla ajattelematta liikoja tämän miehen suhteen, mutta olen silti ihastunut häneen pahasti ja luulen että joskus myöhemmin voisin rakastaakin häntä...

Mies laittaa melkein aina hymiön viestiinsä, ja käyttää hyvällä tavalla eri nimityksiä minusta.. Hän on alkanut myös pistämään välillä pelkkiä sydämiä, ja kerran kertoi että tekee sen "rakkaudesta". En usko tuohon, mutta toivoisin että se olisi totta. Hän kehuu kuviani aina kauniiksi ja niidenkin kehujen perään laittaa usein sydämen.. Näin ei ole ollut läheskään alusta asti, hän on aloittanut tämän vasta vähän aikaa sitten. Hän toivottaa aina "hyvää yötä:* " ja on useimmiten se, joka tekstaa ensimmäisenä.. Mutta silti en vain jaksa uskoa, että hän haluaisi oikeasti mitään vakavampaa, ja edellisten pettymyksieni takia, ajattelen että hän tekee näin muidenkin tyttöjen kanssa enkä ole mitenkään erityinen...

Eilen mietin tätä asiaa, enkä siksi vastannut hänen kaikkiin viesteihinsä, ja vähän ajan päästä hän laittoi lisää viestejä, näistä viesteistä minulle tuli olo että hän voisi välittääkin.. Laitoin hänelle viestin ja pyysin kertomaan yhden asian, mutta peruin viestin laittamalla että ei tarvitse sittenkään.. Hän sanoi että kerro vaan, ja pahoitteli kun en kertonutkaan ja kysyi oliko minulla yöllä jokin hätänä.. Olisin kysynyt, että olenko hänelle vain joku satunnainen nainen, vai voisiko hän olla oikeasti kiinnostunut, mutta en uskaltanut... Luulen että se pilaisi kaiken, mutta en halua taas pettyä! Miten saisin tietää mitä hän ajattelee, ja voisiko hän olla oikeasti tosissaan siinä mitä minulle sanoo? Jos voisin kysyä sitä häneltä, niin miten? Cosmonaiset auttakaa!

Kommentit (4)

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

Eipä sitä oikein toisten aikomista tiedä, jossei suoraan kysy. Eli parhaiten selviää, kun sysyt suoraan etkä vihjaile mitään, joko jos teillä on meneillään jo sellainen keskustelu minkä väliin se sopisi, tai sitten vain kylmiltään johonkin väliin.

Vierailija
Minnapa

Eipä sitä oikein toisten aikomista tiedä, jossei suoraan kysy. Eli parhaiten selviää, kun sysyt suoraan etkä vihjaile mitään, joko jos teillä on meneillään jo sellainen keskustelu minkä väliin se sopisi, tai sitten vain kylmiltään johonkin väliin.

Pelottaa vaan se et kun kysyis niin mies pelästyisi tai jotain ja sit koko puhuminen jäis vaan jne..

Vierailija

Jos mies pelästyy tai vastaa sinun olevan vain satunnainen, ei hän ole sinun arvoisesi. Kysy niin tiedät ainakin ettet vain tuhlaa aikaasi ja nuoruuttasi turhanpäiväiseen mieheen. Muotoile kysymys mielummin: "oletko oikeasti kiinnostunut minusta" tai "oletko nyt tosissasi kanssani". Jos kysyt, että oletko vain satunnainen nainen ja hän on oikeasti tosissaan kanssasi, hän voi ottaa sen loukkaavana ja miettiä millaisena miehenä häntä oikein pidät. Tsemppiä joka tapaukssa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat