tilaajalahja kello ja huivi

Vierailija

Aivan huiput tilaajalahjat, ei voi muuta sanoa! 

Ainut mikä askarruttaa niin mitenhän tuota kellon ranneketta saa pienemmäksi?? ;)

Kommentit (5)

Vierailija

Minä puolestaan mietin minne mun tilaajalahjat on hävinny :D Ei ole tullu vielä! Vaikka mulla on nää nettitunnuksetki ni tuleeko mulle myös lehti?

Vierailija

Mulla kello käynnisty kun paino sen säätönupin alas. Muuten kellosepän pakeille?

Ranneketta saa säädettyä jonkin verran: siitä palasta, jossa on 9 pientä reikää molemmilla sivuilla. Hankala selittää mutta koitetaan, ite takkusin tämän kans hyvän aikaa. Eli sillä puolella jossa muoviranneke on kiinni siinä muovipalassa, sen keskellä on sellanen metalli"tikku", joka lähtee irti kun painaa jommalta kummalta puolelta esim. paperiklipillä tai neulalla siitä pienestä reiästä. Itellä jäi vieläkin liian löysäksi vaikka laitoin viimeseen vapaaseen reikään, mutta on tuo nyt huomattava parannus entiseen.

Toivottavasti onnistuu näillä ohjeilla, olettaen että saat selvää niistä :) 

Vierailija

Ei voi olla totta!!!! Että joku tilaa lehden koska saa jonkin massakapineen, tilaajalahjan! Huh, huuuu! Mieluummin sitä maksaisi lehdestä vähemmän kun ottaisi jotain halpistuotteita joilla ei tee yhtään mitään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat