Pelkkää kännisäätöä vai jotain enemmän?

Vierailija

Nyt tarvii neuvoja! :D Mulla on tässä reilun puolen vuoden ajan ollut säännöllisen epäsäännöllisesti säätöä yhden jätkän kanssa humalassa. Mies saattaa soittaa mulle yöllä tai sitten törmätään baarissa ja viime aikoina ollaan menty lähes joka kerta tavatessamme jomman kumman luokse yöksi...Ja loput voikin sitten arvata. Humalassa mies osoittaa kiinnostuksensa ja imartelee, mistään tunteistaan hän ei kuitenkaan koskaan syvällisemmin ole puhunut, enkä minäkään vielä ole suutani saanut avatuksi. Selvinpäin mies ei koskaan ota yhteyttä, ja minä vanhanaikaisena ajattelen että hän saisi tehdä aloitteen asian suhteen. Tietysti voisihan sitä rajoja rikkoa ja ottaa yhteyttä itsekin ;D mutta en vaan halua tulla haavoitetuksi mikäli pakit tulisi jos esim. kysyisin treffeille selvinpäin. Senkään takia en haluaisi yhteyttä ottaa, koska olen nähnyt miehen baarissa muidenkin naisten seurassa, enkä sitten voi tietää onko hänellä heidänkin kanssa jotain säätöä. Tokihan nämä voi ihan kavereitakin olla. Jotenkin kuitenkin tuntuu että ei hän nyt pelkkänä kännipanonakaan mua pidä, koska jää monesti krapulapäivää viettämään luokseni, sen sijaan että häipyisi jo aamutuimaan tai hommat hoidettuaan. Selvinpäin tämä mies on melko hiljainen enkä itsekään mikään suupaltti ole...

Haluaisin nyt kuulla mitä mieltä olette tilanteesta ja muidenkin kohtalontovereiden tarinoita olisi kiva kuulla, miten asiat on edenneet, onko esim. jollakin tommosten pidempiaikaisten kännisäätöjen kanssa tullut ihan suhdetta...?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat