Yhteenmuuttaminen!

Seuraa 
Liittynyt12.8.2013

Moikka! Elikkäs mikä on teidän mielestänne sopiva aika muuttaa poikakaverin kanssa yhteen, Kokemuksia/kommentteja??

Itse olen seurustellut nykyisen poikakaverini kanssa n.2 vuotta ja nyt itsestäni tuntuisi oikealta ajalta muuttaa yhteen ja edetä suhteessa. Otimme asian puheeksi n.vuosi sitten mutta poikaystävä oli sitä mieltä ettei kannattaisi kiirehtiä asian kanssa..Tuntuu että jos taas kysyn asiasta saatan painostaa liikaa ja pilata kaiken : S

Kommentit (8)

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

Jos olette puhuneet asiasta noin vuosi sitten, niin ei se todellakaan ole mitään painostusta jos kerran vuodessa asiasta puhut. Ja turhaan pelkäät, että pilaisit sillä kaiken: olette olleet kuitenkin kaksi vuotta yhdessä, ei tuollaista pitäisi pelätä. Mutta tosiaan kaksi vuotta kun olette seurustellut, niin kyllä itse ainakin jo siinä vaiheessa tahtoisin muuttaa yhteen. Itse muutin nykyisenä kanssa yhteen 1,5 vuoden seurustelun jälkeen, ja se oli oikein sopiva aika, aiemminkin melkein olisi voinut muuttaa. Rohkeasti vain puheeksi!

Vierailija

Me oltiin seurusteltu poikaystävän kanssa 3,5 vuotta ennen kuin muutettiin yhteen, joten tosissaan se on jokaisessa suhteessa varmasti vaihteleva. Mun mielestä yhteen voi muuttaa kun kummastakin tuntuu hyvältä ajatus asua yhdessä. Eikä luulis olevan painostusta jos kysyt vielä uudelleen, vuodessa on voinu mieli muuttua :)

Vierailija

Me oltiin seurusteltu etäsuhteessa vasta 4kuukautta, kun muutin vieraalle paikkakunnalle poikaystäväni kanssa yhteen... Eiköhän se ole sitten oikea aika kun molemmista tuntuu hyvältä se yhteenmuutto :) Meillä ainakin mennyt paljon paremmin nyt, mitä sillon kun asuimme erillään.. olemme nyt asuneet reilun vuoden yhdessä :)

Vierailija

Itse muutin muutaman kuukauden seurustelun jälkeen ja tässä sitä vielkin asutaan :) Tietysti yhteenmuuttamisesta on tullut seurauksia esim. pikkuriitoja, kyllästymistä(haluaa omaa rauhaa), tietyt tavat ja sen sellasta muuta mahdollista :)

Mutta oon sitä mieltä että muuttaa yhteen melkein heti tai muutaman vuoden jälkeen niin ei voi tietää mitä tapahtuu eli kestääkö suhde :) Kyllä se sen verran muuttaa elämää. Mutta kuitenkin se on jossain vaiheessa edessä niin miks ei vaan rohkeesti jo muuttais :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat