valehteleva mies

Seuraa 
Liittynyt30.1.2010

otsikko saattoi johtaa hieman harhaan mutta kyseessä miehen valhe joka tapahtui n. kk ennenkö alettiin virallisesti seurustella. tapailimme n 2kk ajan ennen seurustelua ja hän silloin jo sanoi että on ollut vain minun kanssa. totuus oli kuitenkin toinen, joka tosin ilmeni nyt vasta 2v seurustelun jälkeen. hän oli n 1kk ennen seurustelumme alkua harrastanut seksiä silloisen "vihamieheni" kanssa muttei kertonut että näin oli tapahtunut. itsekin kävin "vieraissa" tapailumme alussa mutta kerroin siitä miehelleni. onko mies siis lainkaan luotettava? erittäin flirtti muita naisia kohtaan....

Kommentit (1)

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

Ymmärsin tekstistä, että kaksi kuukautta ennen seurustelun alkua mies sanoi, että on ollut vain sinun kanssa. Ja kuukautta ennen seurustelun alkua harrasti seksiä jonkun toisen kanssa. Eli periaatteesa mieshän ei silloin valehdellut, kun sanoi olleensa vain sinun kanssa? Se, että miksi hän ei sitten kertonut toista toisesta, sitä ei voi tietää kuin miehesi. Tapahtuiko se ennen vai jälkeen sen, kun sinulla oli joku toinen? Voisiko se olla vähän niinkuin "kosto" siitä?

Tietenkin itse sinun pitää määritellä, että kuinka flirtti on pahasta. Pieni flirtti ei itsestäni koskaan ole paha, kunhan se jää vain siihen tai on leikkimielistä. Se tuo vähän piristystä suhteeseen ja tekee kivaa omatunnolle, varsinkin kun itse olen seurustellut mieheni kanssa jo neljä vuotta. Ja ei me osata enää flirttailla niin kuin alkuaikoina :D Eli puhukaa tästäkin asiasta avoimesti, muttei syyllistäen. Teidän pitää vain sopia yhteiset pelisäännöt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat