Kun ystävät hylkää

Vierailija

Olen todella maassa ystävieni käytöksen takia. Mulla on ollut aivan ihania ja todella tärkeitä ystäviä, mutta viimeisen vuoden aikana kaikki ovat alkaneet seurustelemaan eikä minun seura enää kiinnosta. Itse olen ollut pari vuotta sinkkuna enkä varsinaisesti enää nauti olostani yksin eikä asiaa mitenkään paranna tämä ystävien (tai nykyisten kaverien) käyttäytyminen. Tuntuu todella pahalta, kun olo on muutenkin yksinäinen ja ystävät unohtavat täysin.

Moni muukin on varmasti kokenut saman niin miten olette päässeet asiasta yli? Kaipaisin jotakin piristystä. Tää tuntuu siltä, kun olisi eronnut...

Kommentit (1)

Vierailija

Minulla on kokemusta, joten tiedän, miten pahalta sinusta nyt tuntuu. Minulla oli yläasteella pari "ystävää", jotka kuitenkin hylkäsivät. Toinen "ystäväni" sanoi minulle päin naamaa, että haluaa olla yhden uuden luokkakaverimme kanssa kahden. Tuon jälkeen en ole puhunut hänelle sanakaan, tai edes nähnyt häntä aikoihin.

Toisen yläasteaikaisen ystäväni kanssa tiemme erkanivat, kun hän muutti pääkaupunkiseudulle. Tosin kerran hänen luonaan siellä vieraillessani huomasin, miten hän oli muuttunut.. Muuttunut sellaiseksi, jollaisia yhdessä aina inhosimme; tupakkaa polttavaksi ja juopottelevaksi pissikseksi.

Ylipääsemiseen ei oikeastaan auta mikään muu kuin aika. En tainnut piristää sinua, mutta ainakin tulin kertomaan, että kyllä sinulla on kohtalotovereita. Tsemppiä, pääset kyllä tämän yli! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat