Onks tää nyt sitä suhteen hiipumista?

Seuraa 
Liittynyt21.7.2012

Ollaan miehen kanssa  tapailtu puoli vuotta. Ensin hengailtiin ja vietettiin aikaa yhdessä ja sitten tuli kuvioihin seksi. Tapailtu jatkui ja oltiin lähes päivittäin jollain tapaa yhteydessä esim. netissä ja teksiviestillä. Nyt tuntuu, että minä olen se osapuoli, joka ehdottaa tapaamista/tekemistä yhdessä. Viestittely on kulumisien kyselyä ja arkipäivän asioita. Mies on luonteeltaan aika ujo, mutta minusta kuitenkin molemminpuolinen aktiivisuus kertoo kiinnostuksesta. Tuntuu että oma kiinnostus hiipuu kun toinen ei ole aktiivinen. No mut kai tää on tätä, eihän sitä väkisin pidä yrittää...

Kommentit (1)

Vierailija

Mikäli te ette ole missään vaiheessa parisuhteessa olléet tai edes asiasta puhuneet, ajattelisin itse että kyseiselle miehelle "juttunne" on ollut pelkkää kaveruutta joka on johtanut seksiin jonka jälkeen on mies pitänyt suavaan panopuuna..  

Jos nyt kuitenkin se on todennut välittävänsä susta paljon saattaa se olla että on jätkällä tullu pupu pöksyyn tai että tosiaan on vaan innostus lopahtanut.. Noita vaihtoehtoja on mielinmäärin. Sun kannattais kysyä jotenkin ovelasti siltä että mitä se susta tahtoo tai esimerkkinä että onko se koskaan ajatellut että teistä ois tullut jotain vakavempaa, niillä vastauksilla selvii useemmat asiat varmasti jonkinlaiseen järjestykseen. Ota huomioon myös se, että sillä saattaa olla stressiä ja varsinkin jos on jo ennestään ujo tapaus, niin ei tahdo vaan kertoa mistä moinen on peräsin.

Kysy suoraan missä mennään, suosittelen !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat