Sekaisin seksistä ja seksuaalisuudesta.

Vierailija

Olen puolisen vuotta sitten eronnut 3 vuoden suhteesta,tyttöystävästäni, itse olen 25 v nainen ja nyt mietin mitä oikein haluan. Eromme suurin syy todennäköisesti oli se ettei seksihaluni olleet kovin kummoiset, joten läheisyyttäkkään ei ollut loppuvaiheessa kovinkaan paljon..alussa kyllä harrastimme seksiä paljon.  en tiedä miksi en ollut kiinnostunut seksistä niin paljon kuin hän.. olen eron jälkeen pyöritellyt asiaa todella paljon mielessäni, sillä rakastin kyllä entistäni, ja halusin haluta häntä enemmän. ehkä syynä oma huono itsetunto, osaamattomuuden tunne, koska minun oli vaikea saada tyttöystävääni tulemaan, hän halusi vain suuseksiä, mikään muu ei hänelle tuntunut mukavalta. hän joutui elämään jatkuvassa puutteesa koska en vaan saanut itseäni menemään sinne alas kovin usein, eli seksi oli "toispuoleista". Itse tulen todella helposti, mutta hän ei tullut läheskään joka kerta, ja tämä "suututti" ja turhautti minua, koska selvästikin minussa on siis jotain vikaa.. minun on todella vaikea päästä yli siitä että hänellä on "jo" uusi "hoito". Mietin että miten he sitä tekevät, ja että se uusi on parempi, kauniimpi kuin minä ja että eksäni alkaa katua tuhlaamaansa 3 vuotta minun kanssaani. Johtuiko haluttomuuteni siitä etten ehkä tykkääkkän tytöistä? Itse olen ajatellut olevani bi, pidän kyllä hyvännäköisistä miehistä, ja katson aina ensin miehiä,(tai poikamaisia tyttöjä) ja monta vuotta sitten pariin otteeseen olen harrastanutkin seksiä mihen kanssa. mutta nyt ajatus seksistä heidän kanssaan... en tiedä johtuuko se siitä että on tottunut olemaan tytön kanssa..ja yhtäkkiä olisikin jotain muuta siellä alhaalla vastassa..

Ajatuksia?

Kommentit (3)

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

Ensinnäkään, ei kannate ajatella, että eksäsi tuhlasi aikaa sinuun. Olette molemmat kuitenkin päättäneet olla noin pitkään yhdessä ilmeisesti, ja jos hän olisi halunnut aiemmin erota, niin eiköhän hän sen olisi kertonut. Ja se kuitenkin oli suhde, jossa on hyvät ja huonot puolensa, niin ei se ikinä ole hukkaan heitettyä aikaa. Ja jos hänellä nyt uusi hoito sattuu olemaan, niin älä ajattele sitä, se tekee vain pahaa itsellesi. Heillä on sitten sellaista seksiä kuin on, ja teillä oli sellaista kuin on. Jotkut sopii paremmin yhteen seksin kannalta, kun toisilla se on taas vähän "hankalempaa" tai vaatii enemmän työtä. Sille ei vaan mitään voi ja turha sitä on ajatella :) Ja jos et saanut häntä tulemaan yhtä helposti kuin itse tulet, se ei tee sinusta huonoa. Suurimmalle osasta naisista tuleminen on hankalaa, ole tyytyväinen että sinulle se ei ole.

Nyt kannattaa vain itse pohdiskella, että mitä haluat. Voithan aina kokeilla, että miltä seksi miehen kanssa nyt tuntuisi: ei sinun heti tarvitse heti sinne alas olla menossa, ja jos tilanne ei sitten hyvältä tunnu, niin aina sen voi keskeyttää. Tai löytää nainen, joka olisi kokeilunhaluisempi kuin eksäsi, niin voisit päästä kunnolla tuntemaan mitä seksin kahden naisen välillä voi olla. Mutta ota nyt vain rauhassa, ja katso miten asiat etenee.

Itsekin aikuinaan mietin, että tykkäänkö vain miehistä, naisista vain molemmista. Ja kun vihdoin olin harrastanut seksiä molempien sukupuolten kanssa, niin itselleni se ainakin valaisi tilannetta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat