apua, mitä teen?!

Seuraa 
Liittynyt7.10.2013

Okei, eli siis, "tutustuin" tähän mieheen netissä, en ole koskaan nähnyt häntä (vaikkakin vaikuttaa todella suloiselta ja ihanalta mieheltä) ja nyt mun pitäis tavata tää herra muutaman päivän päästä! Emme asu samalla paikkakunnalla, tosin silti lähellä toisiamme, hän on tulossa mun kotikaupunkiin, enkä tiedä mihin hänet voisi viedä, kaupunki kun on niin pieni, ja uskaltaako tämän jälkeen tuoda häntä kotiin..

Oon myös senverran ujo että panikoin jo nyt keskustelun aiheita, ja samalla myös pelkään että tää herra on vaan joku "hullu".. :D

Olen todella neuvojen tarpeessa, asia pyörinyt päässäni jo pidemmän aikaa :(

Toivoisin että voisitte jakaa tähän omia kokemuksianne vastaavanlaisesta tilanteesta!

Myös keskusteluvinkkejä saa antaa!

Kommentit (1)

m m
Seuraa 
Liittynyt13.6.2013

Mun kokemukseni tuosta nettideittailusta on kyllä positiivisia, joten toivottavasti kommenttini vähän rauhoittaa sinua :) Tapasin avomieheni siis netissä ja häntä ennenkin ehdin treffata muutamaa miestä joihin netissä tutustuin, eikä kukaan ollut mikään ihme hörhö, vaan kaikki hyvin pitkälti sellaisia millaisiksi olin heidät kuvitellutkin. Kaikkien kanssa vaan ei synkannut eikä tietysti sellaista voi olettaakaan, mutta nykyisen mieheni kanssa kaikki loksahti heti kohdalleen :)

Juttelimme netissä ensin pari päivää ja sen jälkeen jonkun aikaa tekstailimme, kunnes tapasimme. Asuimme myöskin eri paikkakunnilla, mutta suht lähekkäin, noin 70km päässä toisistamme. Ensimmäisillä treffeillä kävimme ihan vain kahvilla ja toisilla treffeillä mies tulikin minun luokseni ja meillä meni niin hyvin että hän jäi jopa yöksi. Pian jo seurustelimmekin ja nykyään olemme avoliitossa ja meille on vauva tulossa :) Kyllä sieltä netistäkin voi siis löytää kunnollisia miehiä!

Noista keskustelun aiheista en kantaisi etukäteen huolta, kyllä niitä varmasti löytyy. Aloita vaikka ihan perusasioista, työstä/opiskeluista ja harrastuksista ym. mielenkiinnon kohteista varmasti löytyy puhuttavaa. Toivotan sulle tsemppiä ja onnea treffeille!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat