ETÄSUHTEESSA tunteiden muutokset

Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

Hei, olisi ihana vaihtaa kokemuksia etäsuhteessa olevien kanssa.<3 Itselläni on sellainen ongelma, että ollessamme erossa poikaystäväni kanssa, en oikein edes muista mitä tunnen häntä kohtaan ja minua vaivaannuttaa odottaa hänen soittoaan koska hän tuntuu tosi vieraalta silloin kun emme nää. Epäilen myös, että hänellä on jotain vilunkipeliä muiden kanssa, kun en ole siellä. Hän ollut aivan ihana koko 3-4kk mitä olemme seurustelleet, superaktiivinen, esitteli minut hyvin aikasin perheelleen ja ystävilleen, kehuu minua ja puhuu tulevasta ja käyttää kaikki vapaa aikansa minuun suunnilleen. Tekee siis kaikkensa vuokseni ja on aktiivinen ja kestää mustasukkaisia syytöksiäni. Silti en usko, että hän voi vilpittömästi ollaan niin hyvä minulle, vähän epäilyttävänkin hyvä ja kun joka ikinen päivä haluaa laittaa aamuisin viestiä ja päivällä, ja illalla aina soittaa minulle. Toistaiseksi pisin erossa olo on ollut 5 päivää, mutta silti minulla itselläni tulee epäilykset mieleen heti kun emme nää. Onko tämä normaalia?

Kommentit (2)

m m
Seuraa 
Liittynyt13.6.2013

Itse en enää ole etäsuhteessa vaan asumme jo yhdessä, mutta kun avomieheni kanssa aloimme seurustella, asuimme eri paikkakunnilla ja näimme oikeastaan vain viikonloppuisin. Arkena kun olimme erossa, laitoimme aamuisin aina viestit ja joskus pitkin päivääkin ja illalla ainakin juttelimme joko Facebookissa tai sitten soittelimme/tekstailimme. Meille tämä oli ihan normaalia, koska ikävä oli kummallakin. Miksi ajattelet, että miehesi ei voisi olla vilpittömästi niin hyvä sinulle? Minulla ei nimittäin tullut edes mieleeni, että mieheni pelaisi jotain pelejä kanssani. Eikö tuo vain osoita sen että hänkin ikävöi sinua tosissaan?

Toki on normaalia olla vähän mustasukkainen miehestään, mutta mielestäni kaikki ei ole ihan kunnossa jos jatkuvasti epäilet häntä pettämisestä kerta hän ei ole antanut siihen mitään syytä. Kuitenkin kuulostaa siltä että hän on kanssasi vakavissaan kun on esitellyt sinut perheelleen ja suunnittelee tulevaisuutta kanssasi. Luultavasti huolehdit siis ihan turhaan :)

megara
Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

Kiitos vastauksestasi <3 Eniten mietin sitä, onko normaalia että minua ei aina huvittaisi soitella päivittäin illalla, kun olemme kokopäivän jo tekstaillut, että mitään uutta kerrottavaa ei ole.Plus poikkiseni tuntuu vieraalta puhelimessa, eli emme puhu muuta kuin uusia kuulumisia / tai käsittele jtn draamoja puhelimessa... Kun taas näämme on ihanaa, ja huoleni ovat olleet turhia, mutta en ymmärrä miksi ne päivät kun olemme pelkän puhelimen varassa niin tuntuu että vieraantuu kauheasti kun kaipaisin joka päivä puhelimessa vakuuttelua että hän tykkää kauheasti ja blabla... Olen siis epävarma onko hänen tunteensa aitoja kun meidän puhelimessa puhuminen on aina niin jäistä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat