Esittele itsesi - Yleinen keskustelu

Laynie

Heissan! :)

Olen 17-vuotias lukiota käyvä tyttö Jyväskylästä, tai paremminkin siitä aivan vierestä eräästä pienestä (käpy)kylästä. Jo kauan olen näillä sivuilla rekisteröitymättömänä pyörinyt, ja nyt vihdoin päätin saada jotain aikaiseksi ja rekisteröidyin tänne :)

Tykkään rennosta meiningistä ja avoimista ja ennakkoluulottomista ihmisistä, ja uskon että täältä foorumilta löytyy noita molempia :) On kiva päästä keskustelemaan ja vaihtamaan ajatuksia tänne teidän kaikkien kanssa!

Sivut

Kommentit (552)

Rahel

Morjens!

Melkein 29-vuotiaana taidan kuulua foorumin vanhuksiin. Cosmoillut olen vuodesta 2005.

Väitän kovasti vielä opiskelevani yliopistossa kulttuurien tutkimusta. Tällä hetkellä yritän valaa itteeni uskoa, että saisin ne loput opinnot hoidettua alta ens vuoden kevääseen asti. Haluan olla valmis, ennen kun ikä alkaa kolmosella. :D Opiskelujen ohella (lue=pääasiassa) teen duunia ravintola-alalla ja yritän kovasti eksyä jollekin muulle alalle.

Joskus hullussa nuoruudessani kerkesin mennä naimisiinkin, mutta erosin tuossa parisen vuotta sitten. Sinkkuna pyörin siis tällä hetkellä. Elämäni ainoa rakkaus on 30-vuotias autovanhukseni: pikkuruinen Saab 96. :D

audigirl

Itse pyörin täällä säännöllisen epäsäännöllisesti, harvemmin kummiskin on tullut kirjoiteltua.

Öömh, mitähän kertoisin itsestäni.

Olen parikymppinen tytöntyllerö ja aloitin juuri opinnot Jyväskylässä välivuoden viettämisen jälkeen. Harrastuksia ei tällä hetkellä suuremmin ole, mitä nyt autot ja autoilu ovat minulle lähellä sydäntä.

Täällä näkyi olevan muitakin inttileskiä, samaan joukkoon kuulun minäkin. Kulta kotiutuu 4/08, ja odotankin sitä jotakuinkin päiviä laskien.. :)

Zuzannah

täällä kirjottelee kohta 21-vuotias Turkkulainen yliopisto-opiskelija.
avoliitossa oman miehenkörilään kanssa, harrastuksia ei oo. siinähän ne tärkeimmät :lol:

cherise

Moi vaan kaikille!
Taidan olla yks tuoreimmista, ellen jopa tuorein foorumille liittyjä. Taustalla näitä keskusteluja on tosin tullut seurailtua jo pidempään.

Oon turkulainen, kuukausi sitten 20 vuotta täyttänyt todellinen ikisinkku. Ja ikisinkun lisäksi myös ikiliikkuja.

Gladys

Enpäs ole tainnut esitellä itseäni vielä. Asun siis Kuopiossa ja aloitan liiketalouden opiskelut nyt syksyllä. Harrastuksina liikunta, lukeminen, musiikin kuuntelu, tietokone. Rakastan suklaata ja salmiakkia, Anna Gavaldan kirjoja, violettia, draama-elokuvia, eläimiä, onnistumista, aurinkoa, hyvää musiikkia, sangriaa. Luonteeltani tälläinen hieman varautunut, mukava, utelias persoona. Tosiaan, tavataan foorumilla. Jos innostuisin täälläkin käymään vähän useammin. :)

glasstear

Hei.. minäkin päätin uudestaan esittäytyä :)
elikäs olen vm. '88 täytin vähän aikaa sitten 19v. Tänä kesänä pääsen ylioppilaaksi. Asun Pohjois-Pohjanmaalla, mutta syksyllä on luultavasti edessä muutto opiskelujen takia toiselle paikkakunnalle.

Lenkkeiltyä tulee säännöllisen epäsäännöllisesti koiran kanssa :wink: tosin nykyisin yritän ainakin pari kertaa viikossa käydä. Herkuteltua tulee toisinaan liikaa :D

En ole kovin aktiivisesti kirjoitellut täällä.. enemmän on tullut lueskeltua keskusteluja. :)

Rixuliini

Taas...

Olen 23-vuotias tyttönen Villistä Länsi Suomesta. Löysin Cosmofoorumin joksus vuosia sitten ja kirjoittelin aika säännöllisesti kauan aikaa, kunnes totesin että paikka ei enää miellyttänyt ja lähdin. Ja tulin takaisin. Ja lähdin. Ja nyt olen kai taas tullut takaisin.

Olen iloinen, yllytyshullu, känniääliö, kuntoiluhullu, vainoharhainen, dramaqueen ja kaikkea muutakin aina tarpeen vaatiessa.

Kotona minua odottaa töistä tullessani kaksi kissaa ja avomies, jonka olen kihloihin asti jo huijannut. Häistä emme ole päässeet vielä yksimielisyyteen.

Töitten jälkeen, tai mahdollisuuksien mukaan yleensä ennen töitä porhallan kuntoilemaan tai lenkille.

Rakastan tyttöjen juttuja, juoruilua, tälläytymistä, shoppailua, kokkaamista, muiden hemmottelua ja sitä jos saan ihmisen hyvälle tuulelle tai nauramaan.

That`s me.

Ai niin, ja aina kun kävelen tai pyöräilen kuuntelen mp3-soitinta ja mahdollisuuksien mukaan joko auon suutani biisien mukanan tai sitten laulan täysillä.

8)

Fleur bleue

Heippa kaikille:)
Täällä 20-vuotias yliopisto-opiskelija Turusta. Kesällä tulee täyteen kaksi vuotta seurustelua rakkaani kanssa ja vuosi kihloissa. Olemme juuri muuttamassa yhteen ja elämä hymyilee leveästi:D Vapaa-ajallani (jota tuntuu olevan kummallisen paljon, vaikka yliopistossa opiskelenkin) soittelen kitaraa ja pianoa, lenkkeilen enemmän tai vähemmän ahkerasti ja luen (kirjoja sekä tietty cosmofoorumin hauskoja ja laadukkaita keskusteluja). Tuskinpa minusta mitään kovin aktiivista kirjottelijaa tulee, mutta muiden juttuja on aina hauska lukea :wink:

Kiivi

Heippa!
Nukkumatin ollessa karkuteillä ja täällä jo jonkin aikaa taustailleena, päätin sitten vihdoin tänne rekisteröityä. Tämmöinen 88-vuosimallia oleva tyttönen Etelä-Suomesta.
Pientä opettelemista tämän käytössä, mutta eiköhän tähän pian opi kun alkaa tänne kirjoittelemaan.
Ehkä lisäilen tähän myöhemmin enemmän, kun ajatuskin toimii virkeämmin :) Kirjoittelemisiin!

tata

Tatana kirjottelee bähän päälle 20v naisentaimi. Seurustelua tänään täynnä tasan 1v1kk :wink: <3 Luen paljon, telkkarista seuraan aikas monia sarjoja ja leffoista tykkään :) Suunnitelmissa alkaa urheilu, kunhan ensin parantuis kokonaan ettei tuu jälkitauteja... Kouluun haluan! Töissä siis ollu viimosen vuoden... Ja vuosi sitten ylioppilaaksi julistettu :)

Tulipas vähän outo teksti, mut :roll: Laitetaan nuhan ja mahollisen kuumeen piikkiin :D

Annabel

Heippa! Osui silmään tämä ketju niin päätin itsekin esittäytyä. :) Vuoden verran olen seuraillut keskusteluja täällä, mutta juurikaan en ole itse kirjoitellut. Eli olen 19 v. tyttö pääkaupunkiseudulta, töitä teen ja ratsastan. Ylioppilaaksi valmistuin keväällä ja nyt välivuotta elelen ja mietin että mitä haluan sitten isona ammatikseni tehdä. :) Liityn edelliseen kirjoittajaan siinä ettei ole miestä, enkä minäkään niitä ymmärrä... mutta nyt ei tule muuta mieleen joten ihanaa päivän jatkoa kaikille ja kiitoksia kivasta foorumista!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat