Pelkään poikaystäväni jättävän minut tänään

Vierailija

Poikaystäväni on illalla tulossa luokseni. Minulla on tunne, että hän aikoo jättää minut tänään.. Hän kertoi keskiviikkona puhelimessa riidelleensä isänsä kanssa viime viikonloppuna niin rajusti, että tavaroitakin oli lennellyt. Hän ei halunnut kertoa riidan aihetta, mutta uskon sen johtuneen minusta.. He ovat aiemminkin riidelleet minusta.

Mitä minun pitäisi tehdä? Toisaalta mieleni tekisi kysyä poikaystävältä suoraan, aikooko hän jättää minut, mutta toisaalta ei.. Sen tiedän, etten ainakaan halua erota; rakastan häntä, eikä minulla ole elämää ilman häntä..

Kommentit (2)

Vierailija

Kerron vain tämmöisen pienen tarinan. Itse riitelin aikanaan isäni kanssa nykyisen kumppanini takia. Siitä suivaantuneena otin ja muutin pois kotoa, enkä jättänyt kumppaniani. Silloni se tuntui ainoalta oikealta ratkaisulta, mutta jälkeen päin ajateltuna nuo tapahtumat käynnistivätkin sitten elämässäni melkoisen alamäen...

Koittakaa rauhallisesti ja johdonmukaisesti keskustella asiasta kumppanisi kanssa. Ottakaa myös hänen isänsä (ja äitinsä?) mukaan keskusteluun. Tunnepuuskan vallassa tehdyt päätökset saattavat kaduttaa jälkeenpäin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat