auttakaaa!!

Seuraa 
Liittynyt4.10.2013

Ollaan poikaystäväni kanssa seurusteltu kohta puoli vuotta, poikaystäväni haluaisi joka päivä seksiä jopa 1-3 kertaa päivässä, itselleni riittäisi 4 kertaa viikossa. Olen sanonnut hänelle tästä, mutta hän suuttuu joka kerta. Myös hän sai jostain kiinnostuksen harrastaa peppuseksiä, itse en siitä niin nauti, muutaman kerran olen häntä pyytänyt lopettamaan, kun minua on sattunut, mutta hän jatkaa vain, en tiedä mitä tehdä kun puhuminenkaan ei auta !!

Kommentit (3)

berrykiss
Seuraa 
Liittynyt5.7.2011

Mietin vaan, miksi suostut tuohon? Mielestäni sinun ei tulisi tehdä sängyssä mitään, mitä et itse halua. Ei myöskään harrastaa seksiä useasti päivässä, jos ei se sinusta hyvälle tunnu. Poikaystäväsi ei selkeästi arvosta sanomisiasi, jos jatkaa vaan höyläämistä, vaikka kiellät.

Vierailija

Jätä mies, siirry elämässä eteenpäin.

Miehesi alistaa sinua ja koet olevasi "alakynnessä" asiasi suhteen.

Kenenkään ei pidä tai täydy tehdä mitään mitä ei itse tahdo tai mihin ei koe olevansa valmis. Asialle sun on vähän pakko tehdä jotain ellet tahdo samaan kierteeseen jäädä. 

Mikäli et näe vaihtoehtoa että jättäisit miehesi, keskustele hänen kanssaan ja tee peliselvät säännöt. Mikäli mies ei näihin suostu, kerro suhteen olevan ohi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat