Silikonirinnat- mielipiteitä

Vierailija

Päädyin kirjoittamaan tänne cosmon sivuille, sillä olen miettinyt tätä asiaa yksikseni hyvin pitkään. Olen 20 vuotias, ja minulla on A-kupin rinnat. En ole koskaan ollut niihin tyytyväinen, sillä ne eivät vaan sovi vartalooni. Olen nähnyt kauniita pieniä rintoja, mutta minun eivät oikeasti ole.

Olen hyvin pitkään toivonut, että jos rintani vielä kasvaisivat sopusuhtaisemmiksi, mutta näin 20 vuotiaana en usko enää mitään muutosta tulevan. Olen aina ollut "silikonirintoja vastaan", mutta viime vuosina alkanut ymmärtää vastaisuuteni johtuvan vain katkeruudestani. Jo monen, monen vuoden ajan minulle on ollut jokapäiväistä miettiä tätä asiaa. En tunne rintojani omakseni, en halua ottaa rintaliivejä edes poikaystäväni edessä pois (ja jos otan, tunnen oloni ahdistuneeksi) vaatteita sovitellessani harmittaa, kun paita ei ylhäältä istukaan. Istuvia rintaliivejä on lähes mahdoton löytää, kun rintani ovat lisäksi hieman erikokoisetkin. En ole tainnut koskaan omistaa hyvin istuvia rintaliivejä, vaikka olisivatkin laadukkaammasta alusvaatekaupasta ostettuja.

Harmittaa, kun monet tyrmäävät silikonirinnat, haukkuvat niitä rumiksi ja leimaavat niiden ottajan. Olen lukenut kokemuksia naisilta, jotka ovat päätyneet ottamaan silikonit, eivätkä he ole koskaan katuneet päätöstään. Eivätkä he näyttäneet miltään teinivaimo-bimboilta, vaan aivan tavallisilta naisilta aivan tavallisilla rinnoilla. Ymmärrän itse pienirintaisia naisia hyvin, jotka päätyvät ottamaan implantit. Olen ajatellut kasvattaa kokoa "runsaampaan" B:hen, tai C- kuppikokoon. Jos vaihtoehtona on olla tyytyväinen omaan vartaloonsa, tai uskotella lopun ikäänsä olevansa tyytyväinen, vaikkei sitä koskaan tulisi todennäköisesti olemaan, valitsisin tyytyväisyyden. Jotkut ehkä ajattelevat, että löytäisin jälleen uuden vian otettuani implantit, mutta en ole sellainen. Olen enemmän realistinen, ja muuten hyvin tyytyväinen itseeni. Uskon saavani näin itseluottamusta ja tulevani lopulta tyytyväiseksi ja onnelliseksi = vaikuttaa lähes kaikkeen positiviisesti elämässä.

Nyt kysynkin teidän mielipidettänne asiasta. Jos alkuun pidätte jostakin henkilöstä, muuttuuko mielipide täysin kuullessane hänellä olevan silikonit? Vaikuttaako teistä tällainen asia sosiaalisiin suhteisiin? Mitä muuten olette mieltä koko aiheesta?

Tulipa pitkä teksti, suuret kiitokset vastaajalle!!

Kommentit (2)

Vierailija

Ehkä niitä tuomitaan just sen takia kun tää aihe tulee julkisesti esille just sellasilla "teinivaimoilla". Naiset muutenkin on aina kilpailemassa ulkonäkö-asioissa (vaikka eivät sitä ehkä myöntäisikään), jolloin isorintaista on helppo haukkua silikoonien takia. Ehkä sunkaan ei tarvitse leimata otsaan omistavasi silarit? Koska eihän niistä välttämättä huomaa yhtään ettei olisi aidot.

Iteppä siis kannustaisin vaan ottamaan, ei siinä oo mitään pahaa. Niinku itekkin kirjotit, katkerat haukkuu! :)

Vierailija

Olen sun kanssa ihan samaa mieltä! :) Olen itsekin harkinnnut ottavani, koska rintani ovat hyvin alikehittyneet ja se ahdistaa mieltäni joka päivä :/ ja olen siis 20 v.  Itsekin haluaisin vain tuntea oloni hyväksi ja vartaloni sopusuhtaiseksi. Haluaisin normaalit rinnat enkä mitään isoja bimbotissejä, se ei ole tarkoitukseni missään nimessä..mielestäni tässä ei ole mitään pahaa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat