Vauvakuumetta

Vierailija

Moips!
Eli kyselisin muiden kokemuksia sekä mielipiteitä milloin on hyvä aika/ikä alkaa miettiä perheenlisäystä?
Olen seurustellut avopuolisoni kanssa hieman yli 3v, olemme olleet kihloissa n.2v, ja asuneet yhdessä reilut 2v. Meillä menee todella hyvin, suhteemme, arkemme ja vapaa aikamme on tasapainossa. "Miehelläni" on ammatti, ja hän suorittaa nyt siviilipalvelusta. Itsellänikin on ammatti, ja lähdin jatko-opiskelemaan(kestää vuoden)
Itse olen 20v, ja avopuolisoni on 22 vuotias. Olemme molemmat vastuuntuntoisia, ja mielestäni "aikuismaisia" nuoria aikuisia. :)

Haluamme molemmat lapsia ja rakastamme lapsia, mutta olen päättänyt odottaa "sitä oikeaa hetkeä".
Eli haluaisin kuulla teidän mielipiteitänne. Täytyykö kaiken mennä aina sen vanhan kaavan mukaan; ensin ammatti, sitten työt, omakotitalo, häät ja sitten vasta lapsia? Oma mielipiteeni on, että meitä ei ole luotu tänne opiskelemaan, tai tekemään töitä, tottakai ne on nykypäivänä suuri osa ihmisten elämää ja toimeentuloa .. mielestäni meidät on luotu tänne lisääntymään.

Kertokaa mielipiteitänne, ja omia kokemuksianne esim.minkä ikäisenä itse tulitte raskaaksi ja kuinka muut siihen suhtautuivat? Täytyykö kaiken mennä sen saman kaavan mukaan? Voiko nuori aikuinen olla vastuullinen vanhempi?
KIITOS

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat