Jyväskylästä kavereita!

Vierailija

Heissan kaikki cosmo naiset =) lähin kirjoittelemaan asialla UUDET YSTÄVÄT. Olen 22-vuotias Jyväskyläläinen tyttö joka etsii uusia naamoja täältä suunnalta koska Jyväskylä on uusi kaupunki itselle ja vanhat kaverit jäivät muualle. En etsi ihmisiä ketkä eivät jaksa panostaa tutustumiseen ja juttelu jää netin puolelle. Tykkään vapaa-ajalla liikkua, käydä kahvilla,viettää iltaa ystävien kanssa niin kotona kuin yöelämässäkin. Olen energinen, ihmisläheinen,rehellinen ja hyvä ystävä.

Ottakaahan yhteyttä jos kolahti yhtään =)

Kommentit (7)

Vierailija

Hei! Täällä myös 22-vuotias jyväskyläläinen tyttö. Olisi kiva tutustua paremmin, olisiko sulla antaa vaikka sähköpostiosoitetta niin voitaisiin jutella enemmän? :)

Vierailija

Terve! Huomasin että sulla on sama ongelma kun mulla! Itse muutin pari kuukautta sitten jyväskylään porista ja mullekin on kaikki lähes uutta ja tarttisin kipeesti kans kavereita :) Meillä on paljon yhteistä.. tai ainakin luulen niin.. Sun luonteenkuvaus on melkeinpä sama kun mulla. Ois kiva tutustuu suhun! 

Vierailija
Vierailija

Heissan kaikki cosmo naiset =) lähin kirjoittelemaan asialla UUDET YSTÄVÄT. Olen 22-vuotias Jyväskyläläinen tyttö joka etsii uusia naamoja täältä suunnalta koska Jyväskylä on uusi kaupunki itselle ja vanhat kaverit jäivät muualle. En etsi ihmisiä ketkä eivät jaksa panostaa tutustumiseen ja juttelu jää netin puolelle. Tykkään vapaa-ajalla liikkua, käydä kahvilla,viettää iltaa ystävien kanssa niin kotona kuin yöelämässäkin. Olen energinen, ihmisläheinen,rehellinen ja hyvä ystävä.

Ottakaahan yhteyttä jos kolahti yhtään =)

Moikka! Mä oon 21-vuotias tyttö, muutin n. 5kk sitten Jyväskylään, ja olisi mahtavaa saada uusia ystäviä täältäpäin! :) Millon sä oot muuttanu tänne?

Vierailija

Moi! Hei mäki taidan olla teidän kohtalotoveri et oon muuttanu uuteen kaupunkiin ja uudet ystävät olis aika jees! Oon teitä vähä nuorempi, sillä oon 20v :) mut olis silti kiva tutustuu!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat