En osaa olla selvinpäin baarissa!

Vierailija

Olen 19v nainen, käyn baarissa 1-3 krt/kk. Noin vuoden ajan olen baareissa käynyt ja  olen ollut selvänä  vain pari kertaa, nekin olosuhteiden pakosta kuskina.

Eikä "ongelma" rajoitu vain tähän. En osaa ottaa myöskään vähän. Kun otan, olen yleensä kunnon tukevassa humalassa, jolloin muisti pätkii ja tulee tehtyä ja puhuttua välillä aivan mitä sattuun. En siis löydä minkäänlaista kultaista keskitietä asiassa.

Moni ystäväni ihmettelee, kuinka vaikeaa voi olla selvinpäin/ vain pienessä maistissa,mutta koen sen lähes mahdottomaksi. Ahdistun ajatuksesta että en voi jutella ihmisten kanssa ja tanssia miten haluan, jos olen humalassa, en välitä muista ihmisistä ja niiden mielipiteistä. Humalatilassa voin vain rentoutua. Pikkuhiprakasta en tykkää, koska kohta olen jo selvä, ei

kä kalliilla drinkeillä ole varaa ruveta fiilistä nostattamaan. 

Toki tiedän, ettei umpihumalainen nainen ole kaunis näky, mutta en voi itselleni mitään. Selvänä miehille flirttimielessä puhuminen on kamalaa, tunnen että vastakkainen sukupuoli näkee kaikki virheeni ja se näkyy myös olemuksestani. En siis ole kovinkaan tyytyväinen ulkonäkööni eikä koko iän jatkunut sinkkuus pahemmin auta.. Isoin haittapuoli kännissä olemisessa on vääränlaisten  miesten lähestyminen. Joka ikinen on kuulunut "pillunvonkaajiin" ,  enemmän tai vähemmän. Olen tehnyt virheitä ja lähtenyt läheisyydenkaipuussa miesten matkaan, vain kokeakseni pettymyksen uudelleen. Totta puhuakseni, en edes tiedä olenko ikinä törmännyt mieheen joka olisi pitänyt muustakin näkemästään kuin mielikuvasta pimperostani... 

Vielä mitään isompaa kamaluutta ei ole ryyppäämisen takia tapahtunut, mutta pelkään että niin tulee käymään joku päivä.

Onko kellään mitään ajatuksia/kokemuksia/vinkkejä ? 

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat