Avoliitossa eikä seksiä yli puoleen vuoteen

Vierailija

Olemme olleet yhdessä avokkini kanssa yli 2,5 vuotta ja olemme molemmat yli 2-kymppisiä. Avokkini on ollut kohta vuoden sairaslomalla eikä tuo sairausloma tule päättymään ainakaan 2-3vuoteen mitä nyt lääkärit ennustaa. Kyse on siis sen muotoisesta sairaudesta että hän ei fyysisesti kykene harrastamaan seksiä. Lääkkeet toki turruttavat loputkin seksihalut.

Suhteemme alussa ja ennen tätä sairautta seksimme oli mahtavaa! Toki meillä nykyisinkin on läheisyyttä ja pussailemme, mutta yli puolen vuoden seksittömyys vetää veronsa. Hänen sairautensa toki vie minunkin voimiani kun yritän olla hänen tukenaan ja samalla käydä koulussa ja töissä. Seksi kuuluu parisuhteeseen, minä pidän siitä. Eikä oma käsi riitä pitkällä tähtäimellä. Rakastan avokkiani, mutta olen niin hukassa tämän asian suhteen. Hän on antanut minulle ns. luvan että voin käydä vieraissa. Perustelee väitettään sillä ettei tahdo ns. omistaa minua ja ymmärtää että minullakin on haluni. Siitähän sitä hutsun maineen repäis itsellen jos vieraisiin miehiin menisi koskemaan. Ei kysymys olisi muusta kuin omien fyysisten tarpeiden tyydyttämisestä... Itse vastustin aiemmin tätä vieraisiin menoa, mutta nyt asia on pyörinyt mielessäni viime aikoina.

En tiedä mitä tehdä; olen aivan hukassa. Ollaan molemmat kuitenkin vielä nuoria aikuisia. Auttakaa! Olisiko tässä tapauksessa täysin moraalitonta harrastaa seksiä toisen ihmisen kanssa? Vai onko pakko erota? Rakastan avokkiani täydestä sydämestä, haluaisin perustaa perheen hänen kanssaan joskus tulevaisuudessa.

Huah. Kiitos.

Kommentit (1)

Vierailija

Jos olisin sinä niin sinnittelisin suhteessa ja tukisin miestäni kaikin tavoin. Vaikean sairauden kanssa voi olla yksinäinen olo ja kumppanin tuki on varmasti yksi tärkeimpiä asioita sairastajalle. Jos näät teillä yhteisen tulevaisuuden ja rakastat miestä täydestä sydämestäsi, niin pitäisin sinuna siitä kiinni. Niinhän sitä sanotaan, että "nii myötä kuin vastamäessä", vaikka tämähän koskee siis avioliittolupausta mutta kuuluu varmasti parisuhteeseenkin. Ei varmasti ole mikään helpoin homma olla ilman seksiä yli kaksi vuotta ja helppohan se on ulkopuolisen sanoa että "koita kestää". Itse en pystyisi käymään vieraissa vaikka kumppani antaisi siihen luvan, jälkeenpäin tulisi varmasti katuva olo, eikä seksi tunnu samalta, jos sitä tekee jonkun muun kuin oman rakkaan kanssa. Vaikea antaa sulle mitään suoraa neuvoa, tai sanoa mitä sun pitäisi tehdä, muuta kuin että sun täytyy tehdä niinkuin sydän sanoo ja miten oikeaksi koet. Voimia kummallekin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat