Mistä haluaisit lukea seuraavaksi?

Kommentit (2)

Vierailija

Halloween -aiheisista bileistä voisi olla hauska lukea. Muutama kauhea fingerfood -resepti ja koristeluideoita sekä ehkä entuudestaan vieraiden tutustuttamisleikkejä/-vinkkejä halloween-tyyliin.

Olisi kiva saada pukeutumisvinkkejä juhlapukeutumiseen tällaisella kylmällä säällä! Ihmiset viettävät nykyään hyvinkin reteästi syyshäitä, mutta itse ainakin vieraana olen hukassa miten pukeutua näyttämättä maatuskalta tai saamatta keuhkokuumetta..

Itse jouluihmisenä en panisi pahakseni jostain jouluun valmistautumis-artikkelista, niin sinkuille kuin parisuhteessa eläville. Oma kihlattu kysellyt jo ollaanko joulu hänen vai minun vanhempien luona ja opiskelijana joululahjarahoihin (ja häihin) säästäminen pienoinen haaste.

Kodin turvallisuudesta olisi myös kiva saada ehkä muistutus jossain pienessä muodossa Cosmossakin :) Tullut itse joskus villien biletysten jälkeen jouduttua turhan täpäriin tilanteisiin: keittiön levy mennyt vahingossa päälle ihmisten hengattua keittiössä (ja hellan päällä lähellä levyä tietenkin kaljapaketin pahvit), nukahtanut pizza uunissa aamuyöstä jne.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat