oletko sielunsiskoni? (oulunlääni + muut kunnat)

Seuraa 
Liittynyt21.9.2013

Joo, kokeillaan nyt tätäkin sitten :D Joo elikkäs, täällä kirjottelee 21 vuotias tyttö, joka haluaisi todella paljon uusia tuttavuuksia, ajanviettokavereita ja ennen kaikkea ihmistä, jolle voi soittaa aina kun itkettää, naurattaa tai haluaa puhua vain paskaa. Sellaista minulla ei ole. 

Asun oulunläännissä, joten ois mukava jos sinäkin olet jostakin läheltä, niin vois oikeasti nähdäkkin! Mutta ei sillä ole kumminkaan niin paljon väliä jos muuten kemiat kolahtaa :)

Asun kihlatun ja kahden koiran kanssa, mutta silti monet illat oon vaan yksin kämpillä , kone seurana.. ja mietin että mitäs helvettiä elän villeintä nuoruusaikaa ja tässäkö se on? Kämpillä mähöttäessä, myönnän että oon usein aika väsynyt , mutta oikealla seuralla eiköhän siitäkin pääse yli ja jaksaa raahautua vaikka lenkille! Tai kuntosalille tai mitä vaan! :)

Toivon että tunnet edes jotain samaa kanssani, joten kirjoittele ihmeessä suoraan sähköpostiin niin vastaan ainakin sinne, tänne nämä kommentit unohtuu, Palataan moikka! :)

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat