Haussa "paras" kaveri Pk-seudulta!

Vierailija

Hejssan,

Nyt ois tarvetta hyville kavereille. Oon 21-vuotias tyttö Espoosta, harrastan salilla käyntiä ja sit laulamisesta tykkään tosi paljo. Haluaisin mielellään alottaa jotain muitaki harrastuksia, esimerkiks sulkapallon tai jotain tanssia, jos vaan sais jonkun kaverin mukaan :P

Mä etin pääsääntösesti sellasta "parasta" kaveria, jonka kans voi viettää usein aikaa ja jonka kans voi tehä ihan mitä vaan ja jutella kaikesta. Eli siis ois hyvä jos sulla ei oo jo hirveesti kavereita täällä Helsingissä, niin ois paremmin aikaa tutustua ja hengailla. En siis mielellään eti sellasia tyyppejä, joilla on kahen kuukauen välein aikaa tavata, ku oon ehkä vähän hidas tutustuun ihmisiin ja tarvin paljo aikaa ennenku oikeesti pystyn nauttimaan täysillä toisen seurasta ja oleen täysin oman itteni. Oon kasvanu poikien keskellä nuoruuteni, niin ehkä sen takia joskus vähän vaikee tyttöihin luoda läheistä suhdetta :D

Mut joo oon huumorintajunen ja mukava ja suutun tosi harvoin ;) Tykkään tehä kaikenlaista ja mulla on aina mielessä kaikkia ideoita, joihin muut ei kyllä valitettavasti aina jaksa lähtee mukaan :D Mää en oikeen kauheesti viitti tähän nyt kirjotella ku saat nähä sitte millanen oon ku tutustutaan :P

p.s. ei haittaa yhtään vaikka oisit aluks ujo ja hiljanen, en tuomitse ihmisiä heti ensimmäisten kertojen aikana, vaan voijaan ihan rauhassa tutustuu. Eli siis kaikki uskaltaa ottaa yhteyttä jotka on hyvää kaveria vailla! :)

Ottakaa yhteyttä tsigitsigi91@hotmail.com

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat