Kavereita Helsingistä?! :)

Seuraa 
Liittynyt19.9.2013

Olen 21v tyttöne ja muuttanu Tampereen suunnalta muutama kuukaus sitte eikä oikee oo vieläkä kavereita ja kyllästyttää homehtuu vaa himas sillon ku en oo töissä :/ Haluisin kavereita kenen kaa voi shoppailla, käydä syömäs, leffas, kahvittelemas tai sitte iha vaa lojuu ja höpistä kaikennäköst, ja tietty myös käydä bilettämäs Helsingin yössä! ;D Täs vähä musta: Oon tosi eläinrakas, musiikki on suurin intohimo samaten myös leffat, rakastan tanssimista joten sitä tulee tehtyy sillo joskus ku baarii pääsee :D ja sit nää perus jorinat mitä kaikki sanoo mukava, hauska, sosiaalinen, ilone jne.. hauska ny ainaki oon jos ei muuta :D Baareist tykkää käydä Amarilloon karkkipäivil ja mitä nää listahitti mestat on mut lemppareihi kuuluu Bar Bäkkäri.. Olen siis rock henkinen (jotku sanoo emoks ja äiti sanoo mummojen hakkaajaks :D) ja lempibändeihi kuuluu Asking Alexandria, Avenged Sevenfold, Bring me the horizon jne.. Uusin rakastumine on Sleeping with Sirens ja Pierce the Veil!<3.. Muutama läväri löytyy ja pari tatskaa jne.   Ois kiva ku löytyis samanhenkisiä kavereita mut en usko et täält löytyy ja siis ei tietenkää tarvi olla samantyyline ku mää, pääasia on et kemiat kohtaa ja on hauskaa, luultavasti äsköiset jutut pelotti osan pois :s no mun paras kaveri fanittaa kympillä iskelmää et nou hätä :D Pistäkee sähköpostii Minyaa@luukku.com :) Plz I want friends! :o thänk juu

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat