ero vai sinnittely?

Vierailija

Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa 2 vuotta ja asuneet yhdessä tästä ajasta vuoden. Molemmille suhde on ensimmäinen ja minä olin erittäin epäileväinen suhteesta  jo tavatessamme. Minua ahdistaa koko ajan enemmän ja enemmän ja vanhempani vihjailevat erosta tietämättä suhteemme tilanteesta yhtään mitään. (näkyykö ahdistukseni päälle päin vai lukevatko he minua kuin avointa kirjaa vai eivätkö vain pidä miehestä?)

Mies on kaikinpuolin mukava ja rakastava, tosin hieman lapsellinen ja yksinkertainen. Minä liian kiltti ja mukavuudenhaluinen. En ikimaailmassa haluaisi pahoittaa toisen mieltä. Tiedän senkin, että jos eroamme, mies ei halua nähdä minua enää koskaan. Toista mahdollisuuta en saa. Mitä ihmettä teen?

Kommentit (3)

lokomobilo
Seuraa 
Liittynyt5.9.2013

jos epäröit niin paljon, juttele miehes kanssa. todennäkösesti ero on paikallaan. kuulostaa siltä että vanhempas huomaa susta että mietit asioita uudelleen mutta myös siltä etteivät ehkä kauheasti tykkää miehestä. itse erosin entisestä pitkän mietinnän jälkeen. oli jo kauan tuntunut siltä että se ei kuitenkaa ollu sitä mitä halusin. paras päätös ikinä sillä nyt mulla on niin maailman ihanin mies ja tää suhde on tuntunu alusta asti oikeelta. luota ittees. jos oot jo alussa epäröiny, tää tuskin on se oikea sulle. Tsemppiä!

Vierailija

Miten voi jutella ihmisen kanssa joka masentuu pienestäkin kritiikistää, ottaa kaiken itseensä ja sulkeutuu täysin, alkaa mököttämään?

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Jos kommunikaatiokaan ei onnistu millään tavalla, niin eiköhän asialle pitäisi yrittää tehdä jotain tai sitten erota. Tiedät kyllä itsekin, ettet voi näin jatkaa pitkään. Yritä puhua ja jos ei onnistu niin kerro miehelle, että suhteessa tarvitaan kaksi. Jos toinen ei halua kommunikoida, niin ei se mikään kunnon suhde ole. Parempi silloin erota. Kiltteyttä ei todellakaan ole se, että pidät kaiken sisälläsi ja esität että kaikki on hyvin. Sitä pahemmin miestä satutat mitä kauemmin jatkat

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat