Kavereita kuopiosta

Vierailija

Moi! Olen 22 vuotias viime kuussa kuopioon muuttanut nainen. Olen seurallinen, enkä viihdy yksikseni, joten kavereita kaivataan kahvitteluun, lenkkeilyyn, shoppailuun, juhlimiseen ja kaikkeen vapaa-ajan viettoon :) Tällä hetkellä en tunne täältä kun oman miesystäväni ja kaveripariskunnan, joten uusia tuttuja kaivataan! laita s-postia niin jutellaan lisää :)

Kommentit (8)

Vierailija

Sähköpostiosoitettasi et mainitse, mutta omani jenssku_ @ suomi24.fi (poista välit). Itse 24 vuotias Kuopiossa asusteleva naikkonen. Kavereita ja ystäviä ei ole ikinä liikaa, joten uudet tuttavuudet ovat tervetulleita :)

Vierailija

Heips!

Täällä kirjottelee 21 vuotias naikkonen joka on jo jonkin aikaa sit muuttanut kuopioon, mutta en hirveesti täältä ihmisiä tunne, muutakuin poikaystävän kautta muutamia jotenka uudet ystävät/kaverit ovat tännekkin tervetulleita :)
Muumibuumi@hotmail.fi

Vierailija

Moikka!

Muiden tavoin huutelen sitten myös tänne; täällä kirjottelisi 20vuotias tyttö, vuosi sitten muuttanut Kuopioon ja kavereita kaipailisin myös kahvitteluun, shoppailuun, hyvillä keikoilla käymiseen, lenkkeilyyn jne. Tällä hetkellä lähes kaikki kaverit tuttuja koulun kautta joten uusiin ihmisiin olisi mukavaa tutustua:)

jennamkh@gmail.com

Vierailija

Heissan! Täällä olisi yksi, joka kaipaa uusia kavereita. Olen 20-vuotias vuosi sitten Kuopioon muuttanut nainen. En tunne täältä kuin muutamia ihmisiä. Olisi kiva saada seuraa kahvitteluun,lenkille,bilettämään yms. :)
mmaikkeli@suomi24.fi

Vierailija

Täällä taas yksi joka kaipaa uusia tuttavuuksia! Olen 20-vuotias tyttö ja asunut kuopiossa nyt 2kk ja tunnen täältä poikaystäväni lisäks muutaman kaverin. Kiva olis siis tutustua uusiin ihmisiin :) myy93@suomi24.fi 

Vierailija
Vierailija

Täällä taas yksi joka kaipaa uusia tuttavuuksia! Olen 20-vuotias tyttö ja asunut kuopiossa nyt 2kk ja tunnen täältä poikaystäväni lisäks muutaman kaverin. Kiva olis siis tutustua uusiin ihmisiin :) myy93@suomi24.fi

Hei yritin laittaa spostia, siinä ilmeisesti jostain syystä onnnistumatta:D Oon tuo Jenna tossa pari viestiä ylempänä! Yritäppä sinä vaikka laittaa viestiä jos kiinnostais jutella lisää:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat