tapailusta

Seuraa 
Liittynyt9.9.2013

Olen tapaillut heinäkuun alusta asti erästä tyyppiä. Ensimmäisen kuukauden ajan näimme usein, aina kun hän oli käymässä kaupungissa jossa asun(hän asuu viereisessä kaupungissa). Lisäksi hän laittoi paljon viestejä ja soitteli, puhui jatkuvasti siitä että on kiinnostunut ja haluaa olla kanssani.

Ongelmaksi on muodostunut tämä toinen kuukausi. Ensin emme nähneet lähes kuukauteen, jonka aikana alkoi tuntua, että hänen kiinnostuksensa on lopahtamassa, sillä puheluiden/viestien sisältökään ei ollut samanlaista kuin aiemmin. Kun hän lopulta tuli kaupunkiin, olemme nähneet vain harvoin. Hän on kaiken aikansa vain kavereidensa kanssa eikä ole kovin kiinnostunut järjestämään minulle aikaa.

Olemme sopineet, että emme kiirehdi suhteeseen, mutta onko tapailussakaan tällainen normaalia? En osaa itse sanoa, sillä exäni kanssa tapailimme vain muutaman viikon ennen seurustelua. Kuinka pitkään ihmiset yleensä tapailevat ja kuinka usein silloin pitäisi nähdä?

Kommentit (1)

harls
Seuraa 
Liittynyt9.9.2013

Sanottakoon vielä että jätkä on kaiketi yhä edelleen halukas olemaan kanssani, hän sanoi ettei tapaile muita ja haluaa etten minäkään tapaile. Itselläni ei ole minkäänlaista haluakaan säätää kenenkään muun kanssa samanaikaisesti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat