Roikkuva exä ei anna mahdollisuutta päästä yli erosta

Vierailija

Eli erottiin jonkin aikaa sitten suhteesta, joka ei toiminu. Vaikka rakkautta riitti, ongelmia tuli jokaisesta pienestäkin asiasta ja suhteen lopussa erottiin monta kertaa ennen "lopullista" päätöstä ku kumpikaan ei jaksanu.

Noh, itelle ero oli todella rankka ja oon edelleen täysin hajalla sen takia. En millään pääse yli ja jotenkin kai salaa toivon että voitais vielä yrittää.. Tilannetta pahentaa se, että eksä pitää usein yhteyttä ja muutama viikko sitten se ilmaantu mun luokse ja juteltiin koko yö siitä kuinka edelleen rakastetaan toisiamme mutta suhde ei luultavasti vieläkään toimis.. Mulle tuli entistä kauheempi ikävä ja elättelin toivoo et voitais vaikka alkaa tapailla uudestaan vaikka vielä ja kattoo tilannetta sopimatta mitään seurustelusta.. Ehdotinkin sitä, sillä eksä sano myös, että yhteenpaluu tuntuu vaikeelta mutta ei haluis antaa asian ollakkaan... Koska on edelleen epävarma. No eksä sano aluks ettei pysty alottaan tapailua, sitten taas että pystyis.. Ite kuitenkin väsyin taas siihen kun se vaikutti niin päättämättömältä ja pyysin unohtaan koko idean.

Oon pyytäny sitä myös moneen otteeseen oleen pitämättä muhun yhteyttä perusteluna, että se tuntuu suoraan sanottuna kiduttavalta, mutta se väittää ettei muka halua satuttaa ja on kuulemma edelleen niin epävarma tästä ku toisaalta haluis jatkaa toisaalta ei.. Se vaan valittaa kuinka ei pääse musta yli mutta toisaalta toivoo et löydän paremman mutta selittää että toisaalta tulis sitten mustasukkaseks. Kuulin jostain sitäpaitsi että sillä on vähintäänkin joku hoito tällä hetkellä..

Tuntuu että pää hajoo totaalisesti. Tää tilanne on ihan kamala.. En todellakaan pääse elämässä eteenpäin ja oon ihan voimaton tän tilanteen kanssa.. En ymmärrä sitä ihmistä yhtään ja kaikista kamalinta on etten oo ikinä rakastanu ketään näin paljon :(

Olisiko kellään mitään ajatuksia aiheeseen liittyen? Vastaavanlaisia kokemuksiakin olisi kiva kuulla..

Kommentit (1)

Vierailija

Itellä oli melkeimpä sama tilanne joskus muutamia vuosia sitten! itte yksinkertaisesti en vain ollut missään yhteydessä exään, enkä vastannut hänen puheluihinsa. Aluksi se oli hirmu hankalaa ja tottakai se kysyi tahdonvoimaa kun tunteita vielä oli. Mutta ajan kanssa se helpottaa ja löysinkin uuden ihanan miehen jonka kanssa jo yhteinen perhe hankittu heh :) oli kyllä paras päätös ikinä unohtaa menneet. Kuitenkin melkein aina se menee niin, että jos joutuu suhteessa eroamaan monta kertaa niin ei se siitä parane! Kohti uusia haasteita vain :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat