Kannattaako suhdetta jatkaa?

Seuraa 
Liittynyt1.9.2013

Olen 23-vuotias tyttö ja poikaystäväni on saman ikäinen. Olemme seurustelleet kaksi vuotta, josta asuneet yhdessä 1,5.Suhde on aina joko todella hyvää tai huonoa. Poikaystäväni ei kykene puhumaan vaikeista asioista eikä tunteistaan, hänellä on ilmeisen huono itsetunto joka näkyy juuri kykenemättömänä keskustella asioista ja riitojen kääntämisenä siihen että no hän on sitten niin perseestä. Se käyttää alkoholia aika paljon, tissuttelee pari melkein joka ilta ja silloin harvemmin kun juo kännit niin se ovat sitten tosiaan kännit jotka päättyvät melkein aina sammumiseen. Hänellä on paljon harrastuksia ja kavereita jotka vievät aikaa, oon paljon yksin kotona. 

Toisaalta hän on ihana ihminen ja meillä on hauskaa yhdessä, hän on turvallinen ja tuttu. En kestä ajatusta että loukkaisin hänen tunteitaan tai aiheuttaisin hänelle mielipahaa, eikä hän näe että suhteessamme olisi mitään vikaa tai ongelmia.

Odotanko turhaan että hän muuttuu ja alkaa puhua ja että nämä epävarmuuden tunteet häviävät? Kannattaako tähän loppuelämä käyttää, mistä tietää milloin on odottanut liian pitkään?  

Kommentit (1)

Vierailija

Minusta on aika huono merkki jos poikaystäväsi ei pysty puhumaan tunteistaan tai riitelemään, mielestäni se kuuluu parisuhteeseen.

Et voi muuttaa poikaystävääsi, hän pystyy ainoastaan itse tekemään muutoksen.

Jos toivottua tulosta ei ala hiljalleen syntyä, niin minä ainakin lopettaisin suhteen jossa en ole täysin onnellinen.

Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat