Mahdollisesti raskaana?

Vierailija

Moikka!

Minulla on ollut nännit arat vähän reilun viikon. Syön E-pillereitä ja tyhjennysvuodon pitäisi alkaa viikon päästä. Tein eilen raskaustestin joka näytti negatiivista. Onko minulla silti raskauden mahdollisuus? Tiedän, että yleensä raskaana ollessa rinnat ovat arat eikä pelkästään nännit, mutta koskaan aikaisemmin minulla ei ole ollut tälläistä vaivaa.

Kiitos jotka vaivautuvat vastaamaan!

Kommentit (5)

Vierailija

Ei pelkästään rintojen arkuudesta voi päätellä onko raskaana vai ei. Mulla on yli vuoden ollut rinnat ihan älyttömän kipeet ja arat, myöskin tosi kovat ja lääkäri passitti mammografiaan. Eipä löytynyt mitään muuta selitystä kun hormonit. Viikko on varmaan ollut pisin aika millon ne ei oo ollu ihan niin kipeet. :D Noh, nyt oon kyllä raskaana mutta ei raskaus aina selitä rintojen arkuutta.

Tee myöhemmin uusi raskaustesti niin selviää :)

berrykiss
Seuraa 
Liittynyt5.7.2011

No, jos olet säännöllisesti pillereitä syönyt, niin en usko, että olisit raskaana. Rinnat voivat olla kipeät ihan menkkojenkin takia. Itsellä ainakin on tosi arat aina n. viikko ennen tyhjennysvuotoa. 
Ja raskaustestiä ei kannata tehdä ennen päivää, kun menkkojen pitäisi alkaa. Se nimittäin todennäköisesti näyttää aina negatiivista, vaikka olisitkin raskaana. Odota sinne alkupäivään, ja jos ei vuotoa näy niin tee testi uudelleen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat