Liian mustasukkainen?

Vierailija

Elikkäs, ollaan seurusteltu miehen kanssa reilu vuosi. Mies on alusta asti kertonut hänen olevan hyvä ystävä erään naisen kanssa. Tapasin tämän naisen ensimmäistä kertaa baarissa ja mies esitteli minut hänen tyttöystävänään. Tuoona iltana nainen pyysi mieheltäni erästä palvelusta, johon mies suostui kysyen mitä hän siitä sitten saa. Tuo nainen vastasi että "pillua et ainakaan". Itse menin ihan hämilleni tuosta vastauksesta enkä siinä tilanteessa sitten sanonut mitään. Loukkaannuin kuitenkin kovasti koska minähän olen mieheni tyttöystävä, miksi helvetissä hän haluaisi siltä naiselta pillua?! Noh, myöhemmin otin asian puheeksi, mies kertoi naisen sanoneen asian vitsinä. Kysyin heidän aiemmasta suhteestaan, onko ollut jotain juttua tai muuta, mies sanoi ettei ole ollut mitään, on kyllä ollut ihastunut naiseen joskus. Tänä kesänä mies kertoi lähtevänsä käymään serkkunsa luona, sanoin tulevani mukaan. Se ei käynyt vaan mies lähti yksin. Kun tuli takasin, hän kertoi ettei serkku ollut kotona ja oli käynyt tämän naisen luona. Minähän sitte tietenkin ihan raivona.. Mies kosi minua myöhemmin ja vastasin kyllä. Tuli myöhemmin puhetta tästä vierailusta naisen luona että miksi ei ottanut minua mukaan, mies sanoi että halusi jutella ystävänsä kanssa meidän kihlauksesta, joten tyydyin tähän vastaukseen. Totta kai hän haluaa jutella hyvän ystävänsä kanssa niin suuresta asiasta. Yhtenä humalailtana tuli taas tämä nainen puheeksi ja mies myönsi että heillä on ollut joskus kouluaikana jotain sutinaa mutta ei mitään fyysistä. Tuostahan minä taas suutuin kun aiemmin olin kysynyt asiasta eikä ollut silloin puhunut mitään. Asia nyt vaivaa minua ihan suunnattomasti mutta en viitti alkaa miksikään mustasukkaiseksi hulluksi koska mies on kuitenkin kosinut MINUA ja haluaa mennä kanssani naimisiin. Tuskin olisi sitä tehnyt jos haluaisi olla sen toisen naisen kanssa. Mutta miten pääsen tästä asiasta yli? Tämä vaivaa todella paljon koska nainen varmaan tullaan kutsumaan häihimmekin..

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat