Vauvakuumeilua...

Seuraa 
Liittynyt14.11.2009

Hei!

Onks tääl muita, jotka haaveilevat raskaudesta?

Onko antaa mitään muita vinkkejä, kun ehkäisyn jättäminen pois? :)

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

heeeih! Täällä on yksi! :)

Kierukan otin pois 6 viikkoa sitten ja nyt vaan odotellaan ja jännitetään. :) Yhdet menkat on tullu, eli ei ainakaan heti tärpännyt. Mä en ainakaan usko mihinkään vippaskonsteihin. Ihan normaalisti oollaan jatkettu seksielämää. Ei vaan jaksais odottaa :D

Hannie
Seuraa 
Liittynyt14.11.2009

Hei milbona! :)

Kiva, että täällä on muitakin ketkä yrittävät kuumeisesti hankkia pienokaista. Itsellä on kova vauvakuume, kun oon lasten parissa töissä, olen ainut lapsi ja miehelläni on entisestä suhteesta 4v. tyttö.

Toivotaan, että tärppää pian! ;)

Hannie
Seuraa 
Liittynyt14.11.2009

Kuulin myös, että jos on esim. 10 vuotta syönyt pillereitä niin siinä saattaa 2-3 vuotta mennä ennen, kun hormonit normaalisoituu tai jotenkin näin. :o Itse olen vuodesta -07 syönyt Mercilon merkkisiä pillereitä ja nekin jätin pois tammi-helmikuun vaihteessa...

Vierailija

Milloin oot jättänyt ehkäisyn pois?

Sehän kai vaihtelee tosi paljon ja jotkut tulee heti raskaaksi, toisilla voi tosiaan mennä vuosia. Mulla oli hormonikierukka pari vuotta, sitä ennen pari vuotta rengas. :) Kierukan kanssa ei tullu menkkoja ollenkaan ja nyt en tiiä yhtään onko epäsäännöllinen vai säännöllinen kierto :D Siitähän voi laskee niitä ovispäiviä, mut nyt on vähän vaikee laskee kun yhet menkat vasta tullu :D tietty toivon ettei tulis toisia, mut epäilen kyllä. 

Tuntuu et oon vähän yksin tän asian kanssa kun kavereille ei oo vielä ajankohtainen asia ja kun oon joillekin maininnut asiasta niin vastauksena yleensä jotain "ei nyt vielä kannata" tyylistä. :/ Mies taas on sen verran mua vanhempi että sen kavereilla on monilla jo lapsia. 

Hannie
Seuraa 
Liittynyt14.11.2009

Tammi-helmikuun vaihteessa eli alkuvuona oon viimeks pillereitä syöny. :)

Viime viikolla oli taas menkat eli ei vielä ainakaan vauvaa oo tulossa. :( Itellä meinaa vielä vähän sekasin olla menkat, tulee vähän milloin sattuu, mut nyt on jo muutamana kertana tullu, et oon suunnilleen tietäny millon ne alkaa ja kaunko ne kestää.

Seksin harrastaminenkin on vähäistä, kun näemme mieheni kanssa yleensä vaan vklp:sin 100km välimatkan takia, olen kyllä valmistumisen (joulukuun jälkeen) muuttamassa hänen luokseen asumaan. ;) Hänellä on exänsä kanssa ihana 4v. tyttö, joka asuu äitinsä kanssa ja on joka toinen vklp miehen luona.

Kummallakin HIRVEE vauvakuume! ;)

Ps. Mulla on kans ihan sama tilanne, kun sulla! Kavereilla ei oo vielä asia ajankohtanen...

Vierailija

Aijaa te näätte vaan harvoin :< No toivottavasti ovispäivät sattuis sit just viikonlopulle :) ootko koittanut ovulaatiolaskuria? :D

Mä plussasin eilen!! ihanaa <3 Muutaman päivän tuli sellasta ihan erikoista veristä limaa ja alamahaan sattu välillä kovaakin. Menkkojen olis pitänyt tällä viikolla vasta alkaa niin epäilin jos olis kiinnitysvuotoo. Ilmeisesti aavistelin oikein. :)

Toivottavasti teilläkin tärppää pian!:)

Hannie
Seuraa 
Liittynyt14.11.2009

VITSIT!

ONNEE milbona! ;) Olitteko jo kauankin yrittäneet?

Kiitos. :) Joo oon koittanu, pitää vaan yrittää olla miettimättä koko asiaa ja oon vaihtanu maidon punaiseen (rasvaiset maitotuotteet), alkanu syömään kalanmaksaöljyä jne.

Ps. Asutko missä päin Suomea? Olisi nimittäin mukava tutustua! Itse asustelen Espoossa ja mies Tammisaaressa.

Vierailija

Kiitos :)

ei kauaa ehditty yrittää, 16.7. otin kierukan pois ja eilen tosiaan plussasin :) mä en muuttanut ruokavalioo tai mitään, join alkoholia ja muutenkin elin ihan normaalisti. :) En nyt enää tietenkään juo :D Jännää kun kaikki on niin uutta! 20.9. eka neuvola.

Me asutaan Turussa :)

m m
Seuraa 
Liittynyt13.6.2013

Kaipa minuakin voi vauvakuumeiseksi kutsua, nyt olen viikolla 28 raskaana ja laskettu aika on joulukuun alussa :) Itse jätin pillerit pois helmikuussa ja yhdet menkat ehti tulla välissä ennen kuin plussasin, tämä veitikka ilmoitti tulostaan siis hyvinkin pian ;) Ainoa muutos mitä raskautta suunniteltaessa tein, oli foolihapon syönnin aloittaminen ja plussattuani aloitin ihan raskaana oleville tarkoitetun monivitamiinin syömisen. Kauheaa stressiä ei kannata ottaa, vaikka kyllä mäkin tunnustan ovulaatiopäiviä laskeneeni.

Mulla oli alkuraskaus tosi vaikea pahoinvoinnin takia ja se vei jopa sairaalaankiin pariin otteeseen, mutta nyt keskiraskaudessa olo on huomattavasti parempi eli vaikka teillekin pahoinvointia tulisi niin voin rohkaista että kyllä se joskus loppuu! Tietenkään ei enää ole yhtä ketterä kuin normaalisti kun vatsa on tiellä mutta olo on suhteellisen energinen ja on ihana tehdä kaikkia hankintoja ja valmistella tulevaa :) Vilkas lapsi on tulossa ainakin jos on yhtään samanlainen kuin täällä masussa.

Onnea milbonalle alkuraskauteen ja muille yritykseen, toivottavasti tärppää :)

m m
Seuraa 
Liittynyt13.6.2013

Mulla oli sellaista kun Foliren, mutta merkillä tuskin on väliä. Myös raskausajan monivitamiineissa on tuota foolihappoa että voihan sitä aloittaa myös sellaisen syömisen jo nyt jos haluaa :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat