Poikaystävän menneisyys taakkana

Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

Tarvitsisin kipeästi neuvoja, sillä ystäväni eivät enää osaa sanoa mitää mikä auttaisi<3

Ongelmani on että pohdin liikaa poikaystäväni entisiä deittejä. Olemme olleet yhdessä 1kk ja tapailleet yhteensä noin 2,5kk ja hän on superaktiivinen ollut kokoajan enemmän ja enemmän ja on järkännyt kivoja aamiaispiknikeitä, ja käyttänyt 95% vapaa-ajastaan minuun parin kuukauden ajan, toisin sanoen olen asunut siellä epävirallisesti 2kk.Hän sanoo nukkumaan mennessä että tykkää musta kovasti ja lopulta hän itse kysyi että seurustellaanko me erään iltalenkkimme jälkeen. Sen jälkeen hän on esitellyt mut vanhemmilleen ja sisaruksilleen ja ystävilleen. Kaikki sujuu siis päällisin puolin täydellisesti, sillä hän ottaa mut huomioon enemmän kuin kukaan ikinä ja panostaa tähän kovasti.

Minua kuitenkin häiritsee älyttömästi hänen historiikkinsa. Hän erosi ekasta kunnon suhteestaan vuosi sitten, ja on kuulema kuluneen vuoden aikana deittaillut 5-10 tyttöä. Erästä hän deittaili 2kk ja toista näki heti edellisen 2kk:n jutun perään ihan meidän juttuun asti, kunnes sanoin että haluaisin että tapailemme vaan toisiamme. Sain kaivettua(hieman epärehellisin keinoin) noiden muijien fb-profiilit käsiini ja he ovat todella kauniita, tai ainakin vähän minua kauniimpia omasta mielestäni. En pysty olla ajattelematta, että miksi hän on päätynyt minuun kun sai noinkin kauniita tyttöjä, ja olenko minä vain 1 blondi jonon jatkona... Hän on vakuuttanut että ei alkaisi seurustella ''ihan ok:n'' kanssa, ja olen näitä ''pelkojani'' hänelle jo ihan liikaa höpissyt. En vain usko, että riitän hänelle, tuntuu että ei noin komea ja menestynyt (vaikka opiskelemmekin samaa alaa) voi olla minun kaltaisen kanssa... Miten voisin nauttia suhteesta ilman alemmuuskompleksia?? Auttakaa kiltit<3

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat