Mikä on syyskuun Cosmon paras juttu?

Kommentit (3)

Vierailija

Syyskyyn cosmon paras juttu oli "Tästä ei sietämällä selviydy". Sen lisäksi, että tunnistin siitä entisen suhteeni, tunnistin myös parhaan kaverini nykyisen suhteen. Ystävälle voi olla vaikeaa puhua asiasta sillä tiedän, että se satuttaa häntä. Nyt pystyin näyttämään artikkelin hänelle ja antamaan hänelle rohkeutta puolustaa itseään. Vaikka rakkaus on sokea, suhteen kuuluu olla tasa-arvoinen.

Vierailija

mINUNKIN MIELESTÄNI KYSEINEN JUTTU OLI PARAS,SILLÄ OLEN JOUTUNUT KOKEMAAN SIETÄMÄTÖNTÄ HENKISTÄ SEKÄ FYYSISTÄ PAHOINPITELYÄ.MINULLA OLI JATKUVASTI SILMÄT MUSTANA,NENÄ MURTUI,KULMALUU MURTUI,KÄSI KATKAISTIIN,AMMUTTIIN KUULAPISTOOLILLA KASVOIHIN KYMMENIÄ KERTOJA,LÄÄKÄRI SANOI ETTÄ IHME ETTEI SILMÄ PUHJENNUT,KOKO VARTALONI OLI TÄYNNÄ KÄMMENEN KOKOISIA MUSTELMIA,KUN EXÄNI HAKKASI MINUA PITKÄVARTISELLA HARJALLA JA POTKI BOOTSIT JALASSA,JOKA PUOLELLE KUN MAKASIN MAASSA VERILAMMIKOSSA,HAMPAANI TULIVAT HUULESTA LÄPI JA NENÄSTÄ VUOSI VERTA PALJON.MINUA ARVOSTELTIIN JA HAUKUTTIIN LÄSKIKSI,RUMAKSI,HULLUKSI,HUORAKSI(EN KOSKAAN PETTÄNYT HÄNTÄ),ITSETUNTONI OLI JA ON VIELÄKIN NOLLISSA VAIKKA EROSTA ON KULUNUT JO 3 VUOTTA.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat