Kaveripoika tuhoaa parisuhteeni

Vierailija

Melko dramaattinen otsikko, mutta siltä musta tuntuu. Tää on pitkä juttu, joten jos joku ihana täs stoorin lukee ja vastaa nii oon kiitollinen, oon tosi vaikeessa tilanteessa.

Mulla on kaveripoika, jonka oon tuntenu n. 3v. Aloitimme suhteemme kaveripohjalla, mutta jossain vaiheessa ihastuimme toisiimme ja oli pientä juttua pienen hetken ajan. Juttu kuitenkin kariutui yhtä nopeasti kuin oli alkanutkin. Sen jälkeen olimme pelkkiä ystäviä. Hän oli minulle todella tärkeä, juttelimme monta kertaa viikossa, pystyin kertomaan hänelle ihan kaiken ja hän tuki minua myös yhdessä elämäni vaikeimmassa elämäntilanteessani, josta olen ikuisesti kiitollinen. N. 2v. sitten tapasin nykyisen miesystäväni. Hän tietää kaveripojastani, menneisyydestämme ja meillä on ollut monesti riitoja kyseisestä henkilöstä mustasukkaisuuden ja väärinymmärrysten vuoksi. Mustasukkaisuuteen ei ole aihetta, koska en ole millään tavalla kiinnostunut kaveripojastani, minulla on häneen vain kaverillisia tunteita ja olen nähnyt häntä viimeisen 2v. aikana vain kerran (välimatkan vuoksi). Kaveripoikani on melko huoleton persoona. Hän saattaa lähetellä txt jotka ulkopuolinen saattaa ymmärtää helposti väärin. Olen hänelle sanonutkin monesti että lopettaisi vihjailevien txt lähettelyn koska en halua turhia väärinkäsityksiä tai hankalaan tilanteeseen jos ne joku lukisi. Kuitenkin nyt eilen illalla kaveripoikani lähetti minulle txt:stejä myöhään illalla. Hän kysyi olenko yksin, olin. Haluanko seuraa?, ihmettelin ja kysyin että onko hän paikkakunnalla? Hän lähetti vastaukseksi txt, jossa oli sanoja "höpsö", "kaunotar" ja viesti oli muutenkin melko lässynlää. Hän toisti kysymyksen haluaisinko seuraa koska hän on 1h matkan päässä minusta (kello oli siis illalla 10). Selitin siihen sitten ettei kannata näin myöhään jne. Lopuissa viesteissä hän kutsui minua "mussuksi" ja haluisi nähdä kauniit kasvoni livenä ja muistutteli minua yhteisistä hetkistämme (intiimeistä). Tekstailu päättyi siihen kun muistutin hänelle minulla olevan poikaystävä, että tuollaisia en saisi miettiä. Minua siis häiritsee tässä se että kaverini puhuu pervoja ja ehdottelee, kun minä olen varattu. Hän on siis ennenkin tehnyt samaa, mutta silloin se on ollut melko kesyä ja olen leimannut sen huumorilla. Nyt kuitenkin olen hämmentynyt ja en tiedä voinko olla kyseisen henkilön kanssa tekemisissä, koska hän jatkaa moista käytöstä kielloistani huolimatta. Tuntuu että olen paska kaveri kun laitan välit poikki. Kuitenkaan emme enää ole niin paljon tekemisissä, ehkä kerran kuussa vaihdamme kuulumisia. Joten mitä mieltä te olette? Jatkanko kaveruutta, laitanko välit kylmiksi vai vai vai... :(

Kommentit (1)

Vierailija

Sano sille jätkälle, että lopettaa tollaiset viestittelyt yms. tai lakkaat pitämästä häneen yhteyttä. Jos hän oikeasti tahtoo olla ystäväsi, niin kyllä hän silloin lopettaa. Muussa tapauksessa kannattaa vakavasti miettiä haluatko todella olla hänen ystävänsä. Ystävyyteen ei kuulu se, että ystävälle tehdään jotain mitä tämä ei halua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat