Olenko mustasukkainen turhasta?

Vierailija

Tämä asia on vaivannut minua jo liian pitkään ja haluaisin saada asialle pisteen.

Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa pian vuoden. Olemme molemmat parikymppisiä.

Hän on todella sosiaalinen ja en ihmettele että hänellä on paljon kavereita joihin kuuluu myös naisia.

Minusta on hienoa että hänellä on myös naisia kavereinaan mutta eräs asia minua vaivaa...

hän on sitä mieltä että on ok viettää iltaa heidän kämpillään ja jäädä sinne sen jälkeen yöksi heidän luokseen? Hän myös kysyi minulta onko ok jos eräs hänen naispuoleinen kaverinsa tulisi hänelle yöksi?

Olen sanonut etten tästä ideasta pidä johon hän on vastannut kutakuinkin"jos luotat muhun niin mitä syytä sulla on sillon epäillä?"

Onko kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia? Miten selvititte asian?

Kommentit (7)

Vierailija

Mikäli parisuhteessa olet, oma mielipiteeni on se, ettei miehen pitäisi toisen naisen kanssa viettää iltoja jotka päätyvät siihen että he ovat kaksistaan samassa paikassa yötä.

Voihan se olla, että mies on tosissaan rehellinen, mutta minkä takia naisen pitäisi yönsä viettää hänen kanssaan? Eikö hänellä ole päivisin aikaa nähdä kavereitaan? Hänen pitäisi myöskin ymmärtää ettei tuollainen ole ok, sinulle.

Sinuna siis sanoisin miehelle asian sanasta sanaan siten mitä itse ajattelet, mikäli hän ei sinua ymmärrä on hän harvinaisen tyhmä tapaus, luulisi kuitenkin ymmärtävän ja ottavan sinun tunteesi huomioon jos kerran sinusta välittää.

Molly
Seuraa 
Liittynyt30.6.2014

Minulla oli juuri samantyylinen tilanne ja sanoin miehelleni etten halua hänen nukkuvan toisten naisten vieressä. Hänen mielestään rajoitan liikaa ja hänestä se on täysin normaalia kun taas minä en voi hyväksyä tätä. Meille tuli tästä riitaa jota ei ole oikein vieläkään selvitetty. Mieheni ei myöskään ymmärrä mitää pahaa mielestäni siinä on jos nukkuu toisten naisten vieressä. 

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Mitä hän tykkäisi, jos osat olisivat toisin päin? eli sinä olisit miespuolisilla ystävillä yötä ja he sinun luonasi? 

Mikäli hän ei sitä hyväksyisi, todennäköisesti ei ole puhtaat jauhot pussissa. Mutta mikäli ilman mitään kommervenkkeja sallisi sinullekin vastaavanklaisen käyttäytymisen, hän todennäköisesti ei rehellisesti näe siinä mitään ongelmaa. 

Vierailija

Komppaan ylempiä, kysypä ukolta sopiiko hänelle että sinä otat ja lähden miespuolisille ystävillesi viettämään iltaa ja sitten jäät yöksikin. Vaikka ei olisikaan epäilystä että oma kumppani pettää, niin ei voi tietää mitä ne muut tytöt kuvittelevat. Oikeastaan aika ikävää heillekin, että mies antaa suhteestanne noin heppoisen kuvan.

Itse en haluaisi että omalta poikaystävältä saisi kukaan muu kuin itse sitä läheisyyttä, mitä on nukkua vierekkäin. Jos todella välittää toisesta, siinä on omanlaistaan intiimiyttä vaikka nukuttais toppahaalarit yllä ilman mitään seksuaalista latausta. Tulisi aika loukattu olo, jos toiselle se läheisyys ei merkitsisi mitään kun voi nukkua kenen tahansa vieressä. Tai tietty vielä pahempaa jos merkitsee ja silti nukkuu toisen vieressä...

Kissa pöydälle ja sano suoraan että asia häiritsee sinua! Jos mies sun tunteista välittää, hän niitä osaa myös sen verran arvostaa että lopettaa muiden kanssa nukkumisen, oli se hänen mielestään ok tai ei. Tuollainen pienikin kipinä epäluottamukselle voi saada aikaan räjähdysmäisen palon, kun epäluulot kasvavat.

Vierailija

Joo, näin on näppylät, että jos (ja kun) asia saa sut vaivaantuneeksi, niin miehen täytyy ymmärtää toi lopettaa. Vaikka mitään "hätää" ei olisikaan, tuskin hänellä tarvetta on muiden naisten luona nukkua. Ymmärrän, että joidenkin kavereiden kanssa suhde on puhtaasti platoninen, eikä ole edes riskiä tapahtua mitään, mutta samassa tilanteessa pyytäisin itsekin poikaystävää lopettamaan tavan.

Vierailija

Onko se nainen koditon? Saatko itse olla paikalla?

Parisuhde rajoittaa kyllä sitä mitä on sopivaa tehdä riippumatta siitä saako tai kieltääkö toinen. Kaikkea ei voi saada.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat