Olenko mustasukkainen turhasta?

Vierailija

Tämä asia on vaivannut minua jo liian pitkään ja haluaisin saada asialle pisteen.

Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa pian vuoden. Olemme molemmat parikymppisiä.

Hän on todella sosiaalinen ja en ihmettele että hänellä on paljon kavereita joihin kuuluu myös naisia.

Minusta on hienoa että hänellä on myös naisia kavereinaan mutta eräs asia minua vaivaa...

hän on sitä mieltä että on ok viettää iltaa heidän kämpillään ja jäädä sinne sen jälkeen yöksi heidän luokseen? Hän myös kysyi minulta onko ok jos eräs hänen naispuoleinen kaverinsa tulisi hänelle yöksi?

Olen sanonut etten tästä ideasta pidä johon hän on vastannut kutakuinkin"jos luotat muhun niin mitä syytä sulla on sillon epäillä?"

Onko kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia? Miten selvititte asian?

Kommentit (2)

berrykiss
Seuraa 
Liittynyt5.7.2011

On ok, että toisella on vastakkaista sukupuolta edustavia kavereita, mutta minun mielestäni yökyläily on ehkä vähän liikaa?
Voi olla, ettei miehesi ja hänen kaverinsa nää siinä mitään erikoista, mutta omaan korvaan kuulostaa vähän omituiselta. 
En usko, että olisi mistään pettämisestä kyse suinkaan, ehkä heille yökyläily on ihan normaalia. 
Selvästi asia sinua häiritsee, joten mielestäni voisit sanoa miehellesi, ettei asia ole sinulle ok. Ei mies voi siitä ainakaan suuttua. Itse en katsoisi yökyläilyjä hyvällä. 

Lenune
Seuraa 
Liittynyt3.7.2011

Mun mielestä yökyläily on vähän sellaista teinimeininkiä, enkä ainakaan ite enää aikuisiällä oo yökyläilly huvikseni kenenkään luona. Joko silloin, jos lähtee tapaamaan kavereita toiseen kaupunkiin vaikka viikonlopuksi ni on ok olla heillä yötä tai sitten mahdollisen tapailukumppanin luona. Mutta ei pelkkien samassa kaupungissa asuvien kavereiden luokse pitäisi olla tarvetta jäädä yöksi... Tai siis... Miksi? Aikuinen ihminen kyllä osaa ajaa kotiin pimeässäkin tai kulkea bussilla. Ja ainakin itselläni on oletusarvo, että nukun mieluummin omassa sängyssä oman rakkaan vieressä kuin jonkun kaverin sohvalla, josta yleensä tulee vain paikat kipeiksi.

Ja mielestäni vielä epäilyttävämpää olisi, jos sä et saisi osallistua näihin illanviettoihin ja jäädä yöksi.. Tai jos nyt ollaan niin hyviä kavereita, että ihan yökyläilykin on normaalia, niin luulisi, että nuo tytöt olisivat enemmän kuin halukkaita tutustumaan suhun ja ottamaan sut mukaan. Samoin luulisi miehen ylpeänä esittelevän sua kavereilleen, varsinkin niille lähimmille... Mun mielestä on normaalia, että kavereiden luona voi käydä viettämässä iltaa ilman kumppaniakin mutta jos on tarkotus jäädä yöks niin kyllä mä kumppanin silloin mukaan ottaisin. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat