Poikaystävän facebook

Seuraa 
Liittynyt22.8.2013

Ongelmana facebook ja poikaystävän "yksityisyys". Minua häiritsee se, että aina, kun poikaystäväni menee facebookiin, hän kääntää koneen kokonaan toiseen suuntaan minusta, etten näkisi mitään. En myöskään saa nähdä vilaustakaan siitä, keiden kanssa hän juttelee ja mitä. Olen ilmaissut asian häiritsevän minua, mutta poikaystävä toteaa vain että hänellä on yksityisyytensä.

Tiedän kyllä harvinaisen hyvin, että hänen kavereihinsa kuuluu pääasiassa naispuoleisia henkilöitä, ja niiden kanssa tämä myös juttelee. Hän on myös myöntänyt tämän minulle. Kun yritän kertoa, että hänen toimintansa on jotenkin erikoista, se herättää epäilyksiä ja tuntuu siten aika pahalta, hän vain puolustautuu sanomalla, että olen vain mustasukkainen ja epäluuloinen. Mitä muita tunteita tämä toiminta nyt sitten saisikaan aikaan..? Ymmärrän tietysti, että kaikilla on oma yksityisyytensä, enkä edes vaadi nähdä tekstejä mitä hän on näiden naispuolisten kavereiden kanssa käynyt. Tahtoisin vain, että hän voisi käydä facebookissaan ilman, että hänen täytyy kokonaan estää katseeni pääsy koneelle hänen siinä ollessaan. Mitä tästä tulisi ajatella? Eikö tuollainen käyttäytyminen ole ennemminkin salailua kuin yksityisasioita?

Kommentit (4)

Vierailija

Hmm onhan se toki totta että jokainen kaipaa yksityisyyttä ja ei kukaan tykkää jos hänen tietojaan mennään noin vain urkkimaan.

Mutta olen kanssasi samaa mieltä että on hieman outoa, että miehesi ei edes kerro kenen kanssa juttelee ja mitä. Jos siellä ei ole mitään salattavaa niin miksei hän voi näyttää/kertoa?

Hän selvästi tietää että asia vaivaa sinua todella paljon joten jos hän oikeasti välittää sinusta hän kyllä näyttäisi ja todistaisi ettei mitään syytä pelkoon ole! Juttele miehesi kanssa ja sano hänelle ettet epäile häntä pettämisestä mutta olisi mukava tietää mitä hän facebookissa puuhastelee

hapsu
Seuraa 
Liittynyt3.10.2013

epäilyttävää käytöstä tosiaankin eikä kannata jättää asiaa siihen! vaikka viestit ovat yksityisasia, olette parisuhteessa, eikä nykynuorilla ole mitään sitä vastaan että viestejä näytellään toisille. miksei sitten sinulle? itse löysin poikaystäväni facebookista syyn sille etten saanut nähdä yhtäkään viestiä... nykyään jaamme kaiken ja saan aivan vapaasti katsoa mitä hän kirjoittaa. olen samaa mieltä ylläolevan kommentin kanssa, juttelun pitäisi auttaa.

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

No on kyllä epäilyttävää. Jos ei juttelu auta, niin mikset asenna koneeseen keyloggeria niin saat ongittua salasanan ja pääset katsomaan että mikä se syy sitten on että et saa niitä nähdä. Minä en ainakaan tuommoista sietäisi.

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

Cikin ohje on kyllä todella huono idea.. Jos ole parisuhteessa, niin suhteeseen kuuluu luottamus. Sitä ei rikota sillä, että urkitaan toisen salasanat ja mennään salaa katsomaan sen s-postia, facebookkia, tai tekstareita puhelimesta. Puhumalla tämäkin asia pitäisi selvittää, ja voit vaikka pyytää miestäsi näyttämään, että mikä nyt on niin salaista.

Jossain määrin ymmärrän sen, että sitä keskustelua ei halua näyttää. Itse esim, joskus puhun ystävän kanssa sellaisista asioista, että en halua, että oma mieheni niitä lukee. Mutta eipä hän niitä yleensä yritäkkään lukea. Ja joskus kun kirjoitan jonnekkin, niin itseäni ainakin häiritsee se, että jos toinen lukee sitä tekstiä siinä vieressä -> käännän näytön pois tai pyydän olemaan katsomatta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat