Mikä on nolointa, mitä olet tehnyt eron jälkeen?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Joskus teinivuosina noin 17 vuotiaana erottuani poikaystävästäni ryyppäsin itseni sekaisin ja lähdin saamaan itkupotku raivarin poikaystävälleni, joka oli kotonaan muutaman kaverinsa kanssa..

Onneksi olen kasvanut henkisesti niistä vuosista. :D

Vierailija

Erottuani poikaystävästäni (hän jäi kiinni pettämisestäni) laitoin perunan hänen autonsa pakoputkeen kostoksi!!! Olin kuullut että tämä ei tekisi hyvää autolle. Onneksi tästä on jo vuosia aikaa... Toivottavasti minua ei tunnisteta!:)

Vierailija

Kun tiemme silloisen poikakaverini kanssa erosivat,sanoin myöhemmin hänelle olevani lesbo. Sanoin että osa minusta tiesi sen jo kun seurustelimme. vieläkin nolottaa sillä sitemmin hän on nähnyt minut toisen jos kolmannenkin miesheilan kainalossa. 

Vierailija

4 päivää eron jälkeen lähdin baariin, siellä tuskin kenellekään jäi epäselväksi, että olin juuri eronnut kahden vuoden suhteesta, sen verran kovaan ääneen asiaa hoin. Illan aikana törmäsin erääseen mieheen, jolle heti aluksi ilmoitin olevani kiimainen, ja jota raahasin kädestä pitkin baaria. Ilta päättyi yhteiseen sänkyyn ja suojaamattomaan seksiin. Seksin aikana sanoin miehelle, että seksi tuntuu aivan avioliittoseksiltä. Lisäksi käskin häntä "tulemaan jo", ennen kuin hän sai orgasmin. Seksin jälkeen hän ihmetteli olematonta pulssiani, ja kysyi, oliko hän niin huono. Lopuksi hän nukahti sänkyynsä ja lähdin kävellen pizzalle tukka takussa ja sukkahousut kädessä. Jälkeen päin nolottaa ja naurattaa!

Vierailija

Ei varsinaisesti seurusteltu. Mutta ennenkuin juttu päättyi antoi mies minulle järkyttävän kokoisen teko peniksen. Olin niin vihainen siitä ja häpeissään että päätin mennä laittamaan sen värisevänä hänen auton tuulilasiin sillä välin kun hän oli itse syömässä. Jäin vielä vähän matkan päähän seuraamaan tilannetta. Ohikulkijat ihmettelivät, sekä itse mies jäi pääpunasena yrittämään ottaa värisevää penistä irti autostaan. :)

Vierailija

Eron jälkeen soitin hänelle keskellä yötä ja sanoin kadottaneen kotiavaimet ja pyysin päästä hänen luo yöksi. Hän ei pitänyt siitä, mutta päästi minut kuitenkin sisään. Aamulla jäin vielä nukkumaan kun hän lähti töihin. Aamulla häpesin asiaa syvästi.

Vierailija

Istuimme ystäväni kanssa koulun ruokalassa. Kerroin hänelle juuri erottuani menneestä suhteesta kaiken maan ja taivaan välillä melko kovaan ääneen, sekä mollasin kaikin mahdollisin tavoin häntä. Puhuimme avoimesti ystäväni kanssa myös seksistä kyseisen pojan kanssa.Tämän jälkeen sain äkäisen puhelun entiseltä poikaystävältäni, joka oli istunut yläpuolellamme koulun toisen kerroksen parvella ja kuullut kaiken. En halua edes tietää kuinka moni muukin kaiken kuuli. 

Vierailija

Tyhjensin liukkari pullon ja pistin tilalle kylmägeeliä.

Onnistunut temppu kun seuraavana perjantaina tuli viesti että oli tullut aika kylmä itsenautinto hetki ex-poikaystävälleni xD

Vierailija

Tein vale messenger osoitteen ja laitoin profiilinkuvaksi todella hyvännäköisen naisen. Aloin juttelemaan exälleni esittäen siis toista henkilöä ja koitin sitä kautta ottaa selville oliko exälläni jo uusi nainen. Valitettavasti kyselin liikaa ja juoneni paljastui. Exä kertoi tempauksesta kavereillemme ja sanomattakin selvää että siinä meni maine ihan turhan takia....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat